اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
معاون سازمان هواشناسی کشور:
شوشان- معاون پیش‌بینی و تحقیقات سازمان هواشناسی کشور گفت: خوزستان به دستگاه های پیشرفته پیش بینی گرد و خاک و هواشناسی مجهز شده و مرکز گرد و خاک خوزستان بین المللی می شود.
به گزارش شوشان ،علی عابدینی عصر شنبه در همایش بین المللی گرد و خاک در هتل نیشکر اهواز اظهار کرد: سازمان هواشناسی کشور از سال های دور مرکز آر تی سی تهران را راه اندازی کرده که این سازمان از ابتدای تاسیس دوره های مختلف زیادی را برای کشورهای مختلف برگزار کرده است.
وی افزود: از سال ۹۲ سازمان هواشناسی کشور در دولت تدبیر و امید اولویت خود را آموزش نیروی انسانی قرار داد که امسال ۱۰ دوره ار تی سی قراراست برگزار شود.
معاون پیش‌بینی و تحقیقات سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: اولین بار است که دوره آموزشی تهران در یکی از استان ها و آن هم خوزرستان برگزار می شود.
وی بیان کرد:  در طول ۵ سال که سازمان اولویت را در بحث آموزش قرار داده حدود یک میلیون نفر ساعت دوره های آموزشی برگزار شده که این نشان می دهد سازمان روی تربیت نیروی انسانی سرمایه گذاری کرده است . 
عابدینی تصریح کرد: اکنون در تک تک استان ها کارشناسان خبره ای را داریم که در بخش فناوری اطلاعات امکانات خوبی را در اختیار دارند.
وی بیان کرد: خوزستان از سال های دور شاهد گرد و خاک بوده ‌و در ۱۵ سال اخیر این روند افزایش یافته و این نگران کننده است . 
معاون پیش‌بینی و تحقیقات سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس خوزستان به عنوان مرکز ملی برای گرد و خاک کشور انتخاب شد و مرکزی ملی اهواز با همکاری مرکز بارسلون با استفاده از داده های هواشناسی و شبکه ایتا اطلاعات لازم را در اختیارعموم قرار می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار