اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، گفت: رئیس شورای شهر شیطنت کرده و عدم حضور ما در جلسه استیضاح شهردار بدلیل عدم رعایت توافقات و مقررات قبلی بود که نادیده گرفته شد.
شوشان آبادان ؛حمید کوراوند امروز یکشنبه (۲۰ آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگار شوشان در آبادان، اظهار کرد: طی یک سال گذشته تمام جلسات رسمی شورای پنجم از جمله تصویب لوایح در روزهای یکشنبه و جلسات پرسش و پاسخ، نشست با مسئولین و مدیران نیز در روزهای سه شنبه برگزار می شد.

وی افزود: پس از انتخاب هیات رئیسه سال دوم، طی نشستی که در صحن شورا با حضور کلیه اعضاء برگزار شد به پیشنهاد شخص جناب مهندس کعبی ریاست محترم شورا مقرر شد کلیه جلسات همانند سال گذشته (بررسی لوایح روزهای یکشنبه و جلسات دیگر سه شنبه ها) برگزار شوند.

کوراوند با بیان اینکه ریاست محترم شورای اسلامی شهر آبادان در این زمینه مقداری شیطنت و زیرکی بخرج داده است، تصریح کرد: اولاً سوالاتی که روز سه شنبه در خصوص پرسش و پاسخ از شهردار مطرح کرده بودیم و تعدادی از اعضای شورا از پاسخ شهردار به سوالات قانع نشدند را به جای آنکه در همان روز به صورت کتبی برای شهردار ارسال کنند متاسفانه این اقدام را در روز شنبه انجام داده، یعنی ۴ روز خلاف مقررات عمل کرده و نسبت به ارسال نامه به شهردار کوتاهی کرده است!

وی افزود: در صورتی که جناب عبدالله کعبی طبق قانون می‌بایست همان روز نامه نگاری با شهردار محترم را انجام می دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر با توجه به تعطیلاتی که در هفته گذشته وجود داشت رئیس شورا بدون ارسال دعوتنامه به اعضا و همچنین هماهنگی های لازم، فقط در فضای مجازی اقدام به دعوت عموم کردند و جلسه ی به این مهمی را در اول هفته یعنی روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار کرد که این اقدام با اعتراض اعضای موافق استیضاح شهردار مواجه شد و ما در این جلسه حضور پیدا نکردیم.

وی بیان کرد: چرا رئیس شورا بدون هماهنگی با اعضا اقدام به برگزاری چنین جلسه مهمی می‌کند؟ معتقدیم که این جلسه می بایست روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه طبق همان هماهنگی‌های اولیه برگزار می شد و عدم حضور ما نیز به دلیل آن بود که جناب کعبی این توافقات را نادیده گرفته و مقررات را هم رعایت نکردند.

وی افزود: ما نیز فقط به این رفتار و برگزاری چنین جلسه ی مهمی در این تاریخ اعتراض داشتیم و به همین دلیل در این جلسه حضور پیدا نکردیم چرا که معتقد هستیم جلسه باید طبق توافقات در روز سه شنبه برگزار می شد.

کوراوند ، تصریح کرد: ضمن پوزش از همه بزرگواران، مردم عزیز و شریف آبادان و اصحاب رسانه که روز گذشته در جلسه حضور داشتند و همچنین دلسوزان محترمی که به دنبال نتیجه این جلسه بودند به یاری خداوند متعال همه اعضای موافق استیضاح شهردار روز سه شنبه در جلسه حضور خواهیم داشت و نتیجه استیضاح را نیز به سمع و نظر مردم شریف آبادان می رسانیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان به فعالیت فعالین فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده که هر فردی بدون در نظر گرفتن واقعیات و انصاف، هر مطلبی که دوست دارد را می نویسد و منتشر می کند!

وی افزود: البته بنده نیز به نظرات، انتقادات و مطالب همه عزیزان احترام گذاشته و آن دسته از دوستانی که تهمت می‌زنند را به خداوند متعال و وجدانشان واگذار می کنم.

کوراوند ، تصریح کرد: بنده تا آنجا که توان دارم یک لحظه از تصمیم و اراده خود برای خدمت و انجام وظیفه صادقانه کوتاه نخواهم آمد.

وی ادامه داد: معتقدم جناب حمید پور در مدیریت شهرداری به خوبی عمل نکرده چرا که این نیز برای شهروندان کاملا مشخص و روشن شده و با نگاهی به شهر و وضعیت شهر همه چیز روشن می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت گسترده تیم شهردار آبادان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: جناب حمیدپور اگر به جای این انرژی ای که برای فعال کردن تیم خود در فضای مجازی گذاشته برای خدمت به شهر و فضای واقعی شهر می‌گذاشتند و کار می‌کردند اکنون وضعیت شهر خیلی بهتر بود و چنین وضعیت بدی شاهد نبودیم و بحث استیضاح هم مطرح نبود.

وی افزود: همه دوستان و فعالان مجازی برای بنده قابل احترام هستند و خیلی از افرادی که در فضای مجازی فعالیت می کنند قطعاً دلسوز هستند و نقدشان را با دل و جان پذیرا هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه برخی از افرادی که در حال فعالیت در فضای مجازی هستند را به خوبی می شناسیم و برای همه مردم نیز شناخته شده هستند، اظهار کرد: برخی دلسوزانه نقد و حمایت می کنند اما تعدادی هم هستند که صرفا بخاطر منافع شخصی از یک جریان بی رمق و ناکارآمد و پرمدعا حمایت می کنند و البته برخی هم ناخواسته در این مسیر قرار گرفته اند!

وی خاطرنشان کرد: حمایت از این روند ناکارآمد یعنی زدن تیر خلاص بر تن نیم جان آبادان و بی تعارف باید گفت آه مردم آبادان دامنگیر کسانی خواهد شد که منافع شخصی را به منافع شهر ترجیح می دهند.

انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار