اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
معاون وزیر ارشاد:
معاون وزیر ارشاد گفت: برگزاری بخشی از جشنواره تئاتر فجر در خوزستان در دست بررسی است.
سید مجتبی حسینی روز چهارشنبه در آیین رونمایی پوستر و سایت سی امین جشنواره تئاتر خوزستان در اهوازدر جمع خبرنگاران، خوزستان را استانی پهناور و دارای ظرفیت های بالا در حوزه های هنری دانست گفت: هنرمندان بسیاری در این استان رشد و بروز و ظهور یافتند.

وی ادامه داد: بسیاری از هنرمندانی برجسته ملی که از خوزستان برخاسته اند به میراث ارزشمند انسانی تبدیل شده اند.

وی گفت: زیرساخت های هنری و فرهنگی خوزستان با توجه به استعدادهایی که در این استان وجود دارد کم است اما نسبت به استان های دیگر بیشتر است.

حسینی افزود: در حوزه پیوندهای فرهنگی و هنری با برخی کشورها همکاری های مشترکی داریم و بیشترین میران همکاری ما با کشور عراق است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همکاری مشترک با کشورها می تواند زمینه ساز تبادل و آفرینش فعالیت های مشترک هنرمندان شود.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توسط اداره کل هنرهای نمایشی ، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین المللی تئاتر (ITI) ، در 1 بخش تئاتر صحنه ای ، تئاتر خیابانی و دیگر گونه های اجرایی ، تئاتر ملل ، فجر استانی ، چهل سالگی انقلاب اسلامی، مسابقه نمایشنامه نویسی ، مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر ، مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، همایش برگزیدگان جشنواره های تئاتر استانی و بخش به علاوه فجر برگزار می شود.

سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ آبان در شهرستان ماهشهر برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار