اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
شهردار منطقه 7 اهواز خبر داد :
شوشان- شهردار منطقه 7 اهواز گفت: دوتن از ماموران اجراییات شهرداری منطقه 7 اهواز عصر جمعه توسط افراد ناشناس در یک اقدام اسیدپاشی، دچار مصدومیت شدند.
رضا ارشادی در گفت و گو با خبرنگار شوشان با اشاره به آخرین جزییات حادثه اسید پاشی عصر امروز به ماموران اجراییات شهرداری در جاده ساحلی اهواز اظهار کرد: ماموان اجراییات شهرداری همواره برای جلوگیری از عرضه قلیان و سد معابر به ماموریت اعزام می شود و امروز عصر نیز به همین منظور به محل جاده ساحلی اهواز اعزام شدند.

وی افزود: شورای بهداشت مدت ها پیش بر اساس مصوبه ای ،عرضه قلیان در معابر عمومی و پارک ها را ممنون اعلام کرده و اجراییات شهرداری در این خصوص مسئولیت هایی را بر عهده دارد.

شهردار منطقه 7 اهواز ادامه داد: ماموران اجراییات شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی استان ساعت 17 روز جمعه به همین منظور در محل جاده ساحلی اهواز حضور یافتند که متاسفانه یک موتور فاقد پلاک به همراه دو سرنشین اقدام به اسید پاشی روی ماموران کرد.

وی بیان کرد: یکی از ماموران اجراییات که به افراد خاطی نزدیکتر بود بیشتر آسیب دیده و به فرد دیگر آسیب کمتری وارد شده که بلافاصله این مصدومان به بیمارستان انتقال داده شدند.

ارشادی گفت: در حال حاضر حال عمومی مصدومان خوب بوده و با تلاش پزشکان خطرات احتمالی ناشی از اسید پاشی برطرف شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی موتورسواران با کمک نیروی انتظامی انجام شده و امید است باتوجه به اطلاعات کافی که در اختیار داریم به سرعت این افراد دستگیر شوند.

شهردار منطقه 7 اهواز گفت: متاسفانه این بار اولی نیست که ماموران اجراییات در ماموریت های خود آسیب می بینند که این نیز یکی از دشواری های کار شهرداری اهواز است.

وی بیان کرد: از مردم انتظار می رود که در استفاده از قلیان آن هم در مکان های عمومی کلا امتناع کنند تا انرژی و وقت ماموران شهرداری اهواز در جهت جمع آوری قلیان ها هدر نرود و آسیب های احتمالی به این تلاشگران وارد نشود.

ارشادی تصریح کرد: عوامل اجراییات شهرداری از بدنه جامعه جدا نیستند و آن ها نیز ماموریت هایی را برعهده دارند که بر اساس مصوبات انجام می دهند و نیاز است مردم همکاری بیشتری با آن ها داشته باشند.
  

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار