اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
عضو فراکسیون ورزش در مجلس:
عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنوز در خوزستان استعداد ذاتی در ورزش وجود دارد، گفت: نیاز است که به استعدادیابی و این نفرات توجه شود و آن ها مورد مراقبت قرار بگیرند.
همایون یوسفی در آیین افتتاحیه جشنواره بزرگ وزنه برداری نونهالان استان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از زحمات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات وزنه برداری استان قدردانی می کنم. خوزستان در کنار تمام استعدادهای خدادای از جمله نفت، گاز، آب، پتروشیمی و شاخصه های توسعه اقتصادی که دارد، شاخصه ها و استعدادهای انسانی بسیاری دارد.

وی بیان کرد: در گذشته نه چندان دور در اغلب رشته های ورزشی، حداقل 50 درصد از نفرات تیم های ملی از خوزستان بودند که در بازی های آسیایی 1974 در تمامی رشته ها از جمله وزنه برداری، فوتبال، واترپلو، بسکتبال و دو و میدانی بیش از 50 درصد ملی پوشان از این استان بودند. هنوز نیز در خوزستان استعداد ذاتی در ورزش وجود دارد. در هر صورت نیاز است که به استعدادیابی و این نفرات توجه شود و آن ها مورد مراقبت قرار بگیرند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای در ادامه، گفت: شورای اسلامی و فراکسیون ورزش مجلس نیز همراه ورزش است و موفقیت های وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان را نیز تبریک می گوییم. با حضور مرادی و همکاراش در فدراسیون وزنه برداری این جهش بیشتر بوده است و این موضوع برای همه مردم و مجلس و دولت نیز کاملا مشهود است. همچنین این آمادگی را داریم که جلسه ای اختصاصی را با حضور فراکسیون ورزش مجلس درخصوص مسایل وزنه برداری کشور داشته باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار