اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: جریان گاز برخی نقاط مرکز شهر اهواز در روز جمعه هفته جاری به دلیل انجام تعمیرات قطع می شود.
حسنعلی کلانتریان بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری ، جریان گاز خیابان اصلی 24 متری از پل سیاه تا سلمان فارسی حد فاصل 24 متری و ساحلی در روز جمعه دوم آذرماه از ساعت 30 دقیقه بامداد تا 11 قبل از ظهر همان روز قطع می شود.
وی تاکید کرد: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.
رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند. 
کلانتریان خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.
عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان پیش از این در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز، گفت: کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار نداشته باشیم.
گفتنی است، استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در استان دارد. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار