اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان:
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به بحث کشت محصولات پاییزه در خوزستان گفت: بارندگی‌های اخیر باعث تاخیر در کشت پاییزه شده‌ است.
محمد قاسمی نژاد با اشاره به بحث کشت پاییزه در خوزستان اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر در استان باعث شده تا در بحث کشت پاییزه گندم با تاخیر مواجه شویم و این کشت امسال با اندکی تاخیر انجام شود.

وی با اشاره به این‌که اکنون در فصل برداشت ذرت قرار داریم، افزود: با توجه به باران‌های اخیر، برداشت ذرت با اندکی تاخیر انجام می‌شود و این تاخیر در برداشت ذرت منجر به تاخیر در کشت گندم می‌شود.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: کشت گندم پاییزه در اراضی انجام می‌شود که در آن‌ها ذرت کشت شده است و پس از برداشت ذرت، می‌توان گندم را در آن اراضی کشت کرد.

قاسمی نژاد عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته است تا بلافاصله پس از برداشت ذرت و به صورت همزمان گندم نیز کشت شود تا کشت پاییزه با کمترین تاخیر انجام شود. 

وی با بیان این‌که بارندگی‌های اخیر باعث تاخیر در کشت پاییزه شده‌ است، ادامه داد: کارنده‌هایی وجود دارد که به صورت همزمان در زمان برداشت محصول، امکان کشت را نیز دارند و ما در اراضی کشاورزی برای کشت پاییزه از این کارنده‌ها کمک می‌گیریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار