اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به آخرین وضعیت فرهنگسرای نیمه‌کاره منطقه عین 2 گفت: این مرکز سال‌ها نیمه‌ساز و متروکه باقی مانده و اکنون محلی برای تجمع معتادان شده است.
احمد سراج در خصوص آخرین وضعیت فرهنگسرای عین 2، اظهار کرد: پروژه این مجموعه متعلق به شهرداری اهواز نیست و متولی احداث این فرهنگسرا، مجموعه مسکن و شهرسازی است و بهره‌بردار آن نیز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواهد بود. 

وی تصریح کرد: علی‌رغم مطالبه و ظرفیت‌های مردم عین 2 به ویژه ظرفیت‌های قرآنی این منطقه، متأسفانه سال‌های زیادی است که پروژه ساخت این فرهنگسرا پیشرفت فیزیکی نداشته و اکنون متروکه شده است در حالی که اگر این مجموعه به بهره‌برداری برسد، تنها مجموعه فرهنگی منطقه عین 2 خواهد بود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز بیان کرد: چندین بار در جلسات مختلف و طی مکاتباتی با فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان، عنوان کردیم که شهرداری اهواز آمادگی تحویل پروژه این فرهنگسرا را دارد اما تاکنون در اختیار شهرداری قرار نگرفته است. 

سراج با اشاره به شکسته شدن شیشه‌های ساختمان نیمه‌کاره این فرهنگسرا و پیشرفت منفی پروژه، عنوان کرد: عملا زمانی که یک ساختمان مورد استفاده قرار نگیرد، فرسوده می‌شود و پیشرفت ساخت آن نیز منفی خواهد شد. در حال حاضر این مرکز نیمه‌ساز باقی مانده و سال‌ها است که متروکه شده است. 

معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: زمانی که یک ساختمان دارای سقف باشد و نیمه‌کاره بماند، محلی برای تجمع معتادان می‌شود. در حال حاضر معتادان، مجموعه فرهنسگرای عین 2 را محلی امن برای خود می‌دانند و مردم این منطقه نسبت به این موضوع بسیار شاکی شده‌اند و خواستار تکمیل این فرهنگسرا هستند.

وی بیان کرد: اگر پروژه فرهنگسرای عین 2 تا قبل از سال 98 در اختیار شهرداری اهواز قرار بگیرد، تکمیل و تجهیز آن در بودجه 98 شهرداری پیش‌بینی خواهد شد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار