اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
شهردار اهواز:
شهردار اهواز گفت: عدم تعهد به وظایف محوله از سوی مدیران باعث می شود تا حمل و نقل اهواز در اهواز نا به سامان شود، در روزهای آینده علی رغم حساسیت های موجود نیروهای بی مسئولیت شهرداری را برکنار خواهیم کرد.

شوشان: منصور کتانباف صبح امروز چهارشنبه در همایش حمل و نقل و توسعه پایدار عنوان کرد: قبل از اقدام به منظور احداث یک پروژه در ابتدا باید فرهنگسازی لازم صورت بگیرد و همین مسئله در حوزه حمل و نقل شهری از اهمییت بیشتری برخوردار است. نحوه صحیح استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ریشه در آموزش موثر شهروندان یک شهر دارد؛ به طور حتم شهروندان با استفاده از این ناوگان در اتلاف هزینه و زمان صرفه جویی خواهند کرد.

شهردار اهواز افزود: یکی از مهم ترین شاخص های توسعه در هر کشور، زیر ساخت های حمل و نقلی آن کشور محسوب می شود. کشوری می تواند در اقتصاد امروز جایگاهی داشته باشد که خطوط مواصلاتی پیشرفته ای در اختیار داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این زمان لازم است تا بررسی جامعی صورت بگیرد که آیا شهر اهواز شاخص های لازم در حوزه حمل و نقل شهری را در اختیار دارد یا خیر؛ حداقل امکانات حمل و نقلی که در شهر اهواز وجود دارد در معرض سرقت قرار دارند. در چند وقت اخیر به صورت سازمان یافته علائم راهنمایی و رانندگی سطح شهر به سرقت رفته اند. مردم باید در این خصوص هوشیار باشند و به شهرداری اطلاع بدهند؛ البته بی توجهی نهاد های انتظامی در این خصوص را نمی توان نادیده گرفت. به طور حتم دستگاه قضا آمادگی رسیدگی به این موضوع را در اختیار دارد اما در این بخش نیازمند هوشیاری شهروندان نیز هستیم.

کتانباف با انتقاد از عدم حضور معاونان حمل و نقل ترافیک مناطق شهری اهواز در این همایش گفت: عدم تعهد به وظایف محوله باعث می شود تا وضعیت حمل و نقل شهری اهواز به این صورت در بیاید؛ به طور حتم در روزهای آینده علی رغم حساسیت های موجود نیروهای بی مسئولیت شهرداری را برکنار خواهیم کرد. مگر می شود همایش حمل و نقل و توسعه پایدار برگزار شود و معاونان مربوطه حضور نداشته باشند. 

وی با اشاره به لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در بیم مدیران شهری اهواز گفت: مدیران باید بتوانند بودجه های کشوری موجود در بخش های مختلف را جذب کنند؛ نباید یک پروژه شهری سالیان سال در انتظار جذب بودجه مسکوت بماند.

شهردار اهواز تصریح کرد: باید به سمت و سوی تمکین از قانون برویم؛ عدم تمکین از قانون در شهر به بی انظباتی می انجامد و انتهای این چرخه نیز هرج و مرج است. مشکلات ساختاری در سیستم بی نظمی ها را افزایش می دهد، مسئولان باید بتوانند چنین مشکلاتی را با سرعت بیشتری مرتفع کنند.

وی گفت: بزرگ ترین مرکز هزینه شهرداری اهواز در بخش سرمایه گذاری و بهره برداری، مرکز حمل و نقل عمومی است. یکی از مشکلاتی که در شهر اهواز با آن مواجه هستیم، عدم ایمنی معابر است، برنامه ریزی های لازم برای احداث 80 پروژه دور برگردان در شهر انجام شده و حدود 20 مورد از این پروژه ها به مرحله بهره برداری رسید و به دلیل ضرورت احداث این دوربرگردان ها و حفظ جان شهروندان اهوازی لازم است با سرعت بیشتری انجام بگیرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment برادر کتانباف آقای [ر...] تا چه سالی می بایست سر کار باشند ایشان بیش از سی سال است که حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی را در اخحتیار دارد و این هم وضعیت آن آقا مگر آدم قحطی است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment مجموعه مدیریتی شهرداری اهواز از صدر تا ذیل [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار