اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان:
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در خصوص حضور ۱۱۰ شرکت اروپایی برای تعامل نفتی با ایران و سازندگان تجهیزات نفتی داخلی، گفت: در صورتی که شرکت‌های اروپایی امکان حضور را در ایران پیدا کنند قطعا سهم سازندگان خوزستانی در همکاری با آن‌ها محفوظ است.
علی کرانی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در خصوص حضور ۱۱۰ شرکت اروپایی برای تعامل نفتی با ایران و سازندگان تجهیزات نفتی اظهار کرد: انجمن سازندگان ایران صحبت‌هایی انجام داده تا شرکت‌های کوچک نفتی اروپایی بتوانند در کشور حضور پیدا کنند و با سازندگان داخلی همکاری داشته باشند.

وی افزود: این موضوع در حد یک صحبت است و هنوز تاریخ دقیقی برای حضور این شرکت‌ها عنوان نشده است اما در صورتی که شرکت‌های اروپایی امکان حضور را در ایران پیدا کنند قطعا سهم سازندگان خوزستانی برای همکاری با آن‌ها محفوظ است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که میان انجمن سازندگان استان و انجمن سازندگان ایران منعقد شده است، هر اتفاقی که رخ می‌دهد هر دو طرف از آن بهره ببرند و بر این اساس قطعا سازندگان خوزستانی نیز از حضور شرکت‌های اروپایی بهره‌مند خواهند شد.

کرانی عنوان کرد: در زمانی که همه شرکت‌های نفتی بزرگ برای تحریم نشدن در حال فرار از ایران هستند اگر قرار باشد تا شرکت‌های کوچک اروپایی فعال در حوزه نفت و گاز در ایران حضور پیدا کنند، قطعا زمینه بسیار خوبی برای فعالیت صنایع داخلی کشور و استان در بحث نفت و گاز فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که حضور شرکت‌های کوچک نفتی اروپایی در ایران نیاز به سازماندهی دارد، ادامه داد: باید این شرکت‌ها را مجاب کرد تا ارتباط خود را با شرکت‌های داخلی فعال در حوزه صنایع نفت و گاز نزدیک‌تر کنند و وارد ایران شوند و به صنایع درون کشور کمک کنند تا زمینه رشد این صنایع داخلی فراهم شود. 

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان خاطرنشان کرد: حضور این شرکت‌ها به سازندگان داخلی این فرصت را می‌دهد تا در کنار آن‌ها، بخش اعظمی از نیازهای صنعت نفت کشور را پوشش دهند و از شرایط کنونی نیز خارج شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار