اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
شوشان - عماد هلالی (رئیس شورای مشترک فعالان عرب):

اگر چه شورای مشترک فعالان عرب خوزستان بعنوان نهادی متشکل از تمامی اطیاف جامعه عرب است و قاعده مشروعیتی این شورای مشترک بر انتخابات مدنی آزاد از سراسر استان بنا شده است اما این شورا افق رسالتی خود را فراتر از نگاه قومی می‌داند زیرا با یقینی راسخ معتقد است بحث ظلم زدائی و مبارزه با تبعیض ومخالفت با نژاد پرستی امری کاملا انسانیست.

دکتر عماد هلالی- صنگوری اظهار کرد: متاسفم که بنا به ناخردی‌های برخی مسئولان، دفاع انسانی و وجدانی ما در شورای مشترک فعالان عرب بعضا، ناگزیر و ناچار رنگی از دفاع قومی به خود می‌گیرد.

- شورای مشترک فعالان عرب متشکل از سران و وابستگان و نمایندگان اطیاف و افکار مختلف جامعه است اما همگی در این عرصه بر دو نقطه مشترک، بنام رفع تبعیض و مبارزه با فساد ملحق و متفق هستیم. 

- شورای مشترک فعالان عرب هر چند فاقد هرگونه قدرت اجرائی ست اما به پشتوانه حمایتی و انتخاب طیف گسترده از مناطق سراسر استان حلقه اتصال و اتحاد خواسته و اراده مطالبه گران را تجلی ساخته که به نمایندگی دارد که عمده اعضای شورای مشترک فعالان عرب، پیشکسوتان و خوش نامانانی از نخبگان و فعالان عرصه‌های سیاسی و اجتماعی استان هستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید مجید موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
comment
0
0
comment اگر برادران طوری رفتار کنند که واقعآ دور از قومیت گرایی وتعصبات بیجا گول تبلیغات ضد جمهری اسلامی واتحاد معقول باشند.وبا توجه به سوابق اعزا وتوانیهایشان گمارده شوند.پیرو ولا یت فقیه رهبر کبیر انقلاب باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار