اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
شوشان - احمد سراج: 

هر سال و در سالروز عملیات به ظاهر  لو رفته و شکست خورده ولی در واقع موفق و پیروز کربلای ۴ بحث های مختلفی پیرامون حواشی این عملیات  انجام  و پاسخ هایی شنیده می شد. ولکن امسال با توئیت آقای سردار محسن رضائی و استفاده ایشان از کلید واژه " عملیات فریب "به یک بحث جنجالی مبدل  شد که واکنش های متعددی را به ویژه از خانواده معزز شهدا و همچنین فرماندهان و  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدنبال داشت.

هر چند که به گفته سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی شخصیت آقای محسن رضایی و زحمات ایشان در فرماندهی هشت سال دفاع مقدس نباید در این موضوع مورد شماتت قرار بگیرد ولکن شخصیتی در سطح ایشان هم میبایست در شرایطی که دشمن در کمین  است و در صدد انشقاق در صف دلدادگان به انقلاب اسلامی است قبل از هر اقدامی به ویژه در شبکه های اجتماعی ملاحظات خود را می نمود. 

آبان ماه امسال بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی  پس از  دیدار خصوصی با جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما ضمن انتشار یادداشتی و تاکید بر جنگ نرم  همه جانبه دشمن  بر قرار گرفتن موضوعات متنوع  دفاع مقدس و شهدای گرانقدر در صدر توجه متولیان این عرصه و تولید آثار سینمایی فاخر  تاکید کردند.

صد البته نوشتن یک توئیت چند کلمه ای نمی تواند حتی گوشه ای از یک عملیات را در دفاع مقدس به ویژه مظلومیت شهدا در آن عملیات را روشن نماید و  اگر در این سی سال پس از جنگ تحمیلی ، جوانب متعدد دفاع مقدس از جمله عملیات های آن با تکیه بر واقعیات و مستندات از قاب هنر موثر  تئاتر و سینما  ارائه میشد دیگر یک یا چند کلمه نمی تواند حساسیتهای جامعه را به این اندازه برانگیزد .

در این روزهایی که نخبگان  و فعالان فرهنگی کشور  میبایست  با تکیه بر تجربه تلخ فتنه های ۷۸ و ۸۸ و افتخار حماسه ۹ دی ، تمام تلاش خود را معطوف به  روشنگری جنبه های متعدد جنگ نرم و فتنه انگیزی های  داخلی و خارجی دشمن  به ویزه جهت نسل های سوم و چهارم انقلاب نمایند و آمادگی جامعه  جهت ممانعت از  هر گونه ایجاد فتنه در سال  ۹۸ را بالا ببرند شاید پرداختن به این موضوعات فرعی در همه سطوح جامعه به ویژه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی  عملیات فریب دشمن در ایجاد غفلت و حواس پرتی از فتنه های پیش رو به ویژه سال ۹۸باشد .
برچسب ها: احمد سراج ، شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار