اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
سرمربی تیم پرسپولیس شوش روز گذشته در جریان دیدار با پارسا باغملک از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان، مانع از مرگ شاگرد سابق خود شد.
ایوب غزی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوش در خصوص این حادثه که روز گذشته برای رسول بهمنی، بازیکن تیم پارسا باغملک پیش آمد، اظهارکرد:  تیم پارسا باغملک در حالی که تا دقیقه 93 از تیم ما با یک گل شکست خورده بود، توانست با گلزنی رسول بهمنی بازی را به تساوی بکشاند که این بازیکن پس از گلزنی نیز بسیار به شادی کرد. سپس بازی به جریان افتاد که یک‌باره بهمنی که در گذشته نیز شاگرد خود من بود، صدایم کرد و گفت "آقا ایوب، آب" و بعد هم به روی زمین افتاد.

وی ادامه داد: وقتی خودم را به او رساندم، دیدم که ضربان قلب او بسیار بالا است. رنگ چشمانش تغییر کرده بود و از دهنش نیز کف بیرون می‌آمد. سپس متوجه شدم که دیگر علائم حیاتی ندارد که سریعا به او تنفس مصنوعی دادم که پس از گذشت چند ثانیه، خدا را شکر او احیا شد. سپس این بازیکن توسط آمبولانس موجود در ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوش گفت: خدا را شکر که من آن لحظه به صحنه نزدیک بود و توانستم به او کمک کنم، البته بازگشت این فوتبالیست جوان به زندگی، لطف خدا بود. بهمنی در گذشته شاگرد من بود و یک بازیکن خلاق است.

وی همچنین در مورد کیفیت لیگ برتر فوتبال خوزستان، عنوان کرد: در این رقابت‌ها ما نه ابزار تشویق و نه تنبیه داریم زیرا پولی به بازیکن داده نمی‌شود و حرفه‌ای نیسیتم. کسی حمایت نمی‌کند و هیچ تیمی اسپانسر نداریم. اکنون اهواز نیز تیمی در لیگ برتر استان ندارد و این‌ها به فوتبال خوزستان ضربه می‌زند و به هیمن دلیل است که بیش از 80 بازیکن غیربومی وارد تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر کشور شده‌اند. خوزستان استعدادهای خوبی دارد که باید دیده شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار