اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کارشناس فوتبال خوزستان:
کارشناس فوتبال خوزستان با تاکید بر این که نفت آبادان جزو گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گیرد، گفت: البته همه اذعان دارند که نفت در شرایط سختی قرار گرفته است که در این زمینه نمی‌توان نسبت به سرجیو گله‌مند بود زیرا مشاوران فنی قوی در کنار او نیست.
درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: متاسفانه صنعت نفت شرایط خوبی ندارد و باتوجه به این‌که در نیم‌فصل اول نتوانست امتیازات خوبی را جمع کند، امیدوارم در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات نیم‌فصل، بازیکنان لازم را جهت تقویت تیم جذب کند، البته می‌توان گفت که نفت آبادان زمان را از دست داده‌ است و نمی‌تواند این زمان رفته را جبران کند.

وی با بیان این‌‌که مسوولان باشگاه نفت آبادان با چشمان بسته، تیم را کاشناسی می‌کنند، ادامه داد: ما در جریان مسایل باشگاه‌ها هستیم و با چشمان کاملا باز نیز به مسایل تیم شهرمان آبادان نگاه می‌کنیم و علاقه‌مند به موفقیت این تیم هستیم. مدیرعامل باشگاه صنعت نفت اعلام می‌کند که امسال از بازیکنان بومی در تیم استفاده شده که باید بگویم چنین اتفاقی نیفتاده است. طبق آماری که من دارم، در مجموع 11 بازیکن تیم، در 15 بازی که 1350 دقیقه می‌‌شود، به صورت کامل به میدان رفته‌اند.

این کارشناس آبادانی بیان کرد: بازیکنان بومی آبادان مانند بغلانی 250 دقیقه، سلمانی 266 دقیقه، جبیره 495 دقیقه و غبیشاوی 105 دقیقه به میدان رفته‌اند و در واقع به جوانان آبادانی بها داده نشد. اگر نفت در دیدار با سایپا نتیجه گرفت، حاصل حضور بازیکنان بومی در تیم بود که باید به این موضوع توجه کرد. صنعت نفت باید باعث توسعه و پیشرفت فوتبال آبادان شود ولی متاسفانه مانع پیشرفت و توسعه این رشته در آبادان شده است.

وی افزود: متاسفانه در تمام رده‌های پایه این باشگاه بازیکنان غیربومی حضور دارند که جایگزین نفرات بومی شده‌اند که می‌توانستند به فوتبال آبادان کمک کنند. همین‌ها به پیکره و شاکله تیم صنعت نفت ضربه زده و باعث شده است که این تیم از سال 93 تا 97 باوجود ثبات مدیریتی، نتواند روند رو به رشد داشته باشد.

شاه‌غریب افزود: همه اذعان دارند که نفت در شرایط سختی قرار گرفته است، البته نمی‌توان نسبت به سرجیو گله‌مند بود زیرا یک مربی هرچه قدر هم دانش داشته باشد، باید یک پروسه دو تا سه ساله برای کار و نتیجه‌گیری به او داده شود. از همه مهمتر این‌که مشاوران فنی قوی در کنار سرجیو نیست. او شش هفت ماه است که به آبادان آمده و شرایط ویژه‌ای دارد و باید دستیاران قوی و به ویژه بومی داشته باشد تا ارتباط کلامی لازم را داشته باشد که متاسفانه دستیاران و مشاوران قوی در کنار این مربی پرتغالی وجود ندارد که بتوانند به او کمک کنند. همین‌ها شرایط را سخت می‌کند و باعث می‌شود که تیم نتواند امتیازات لازم را کسب کند.

وی با بیان این‌که نفت آبادان باید وزن نیمکت خود را بالا ببرد، افزود: در خوزستان بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند ولی باشگاه زمان را در نیم‌فصل برای یارگیری از دست داد. به هر حال مسوولان باشگاه باید به فکر منافع شهر باشند. این تیم به پنج شش بازیکن با کیفیت نیاز دارد و امیدوارم نفت در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

کارشناس فوتبال خوزستان گفت: اگر مدیران ما بتوانند وظایف مهارتی خود را انجام دهند، تیم‌های خوزستانی به چنین وضعیتی دچار نمی‌شدند. همین‌ افراد هستند که مانع پیشرفت مسایل فنی تیم‌ها می‌شوند زیرا بحث فنی نشات گرفته از مسایل مدیریتی است. در کل وضعیت صنعت نفت را نگران‌کننده می‌بینم.

وی با تاکید بر این که نفت آبادان جزو گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: موضوع نگران‌کننده این است که مسوولان باشگاه برای پیشرفت تیم تعامل لازم را با پیشکسوتان و کارشناسان نداشته‌اند و در نهایت نیز شرایط سخت امروز به وجود آمده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار