اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصمیم‌گیری با نگاه به صرف وجود یک مورد استثنائی و تعمیم آن برای همه‌ی جامعه کاری غیرحرفه‌ای، غیرقانونی و غیر منطقی است.
علی ساری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این باره گفت: من استثنائات را انکار نمی‌کنم. ممکن است موارد استثنائی حتی با سن کمتر از این عزیزان وجود داشته باشد اما ما نمی‌توانیم این موضوع را به کل جامعه تعمیم داده و ازدواج برای کل افراد سن پایین جامعه را قبول کنیم.

علی ساری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به فیلم حمایت از ازدواج پسران و دختران کم سن که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است گفت: تصمیم‌گیری با نگاه به صرف وجود یک مورد استثنائی و تعمیم آن برای همه‌ی جامعه کاری غیرحرفه‌ای، غیرقانونی و غیر منطقی است. من استثنائات را انکار نمی‌کنم. ممکن است موارد استثنائی حتی با سن کمتر از این عزیزان وجود داشته باشد اما ما نمی‌توانیم این موضوع را به کل جامعه تعمیم داده و ازدواج برای کل افراد سن پایین جامعه را قبول کنیم.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه «وظیفه‌ی نماینده این است که بر اساس آمار و ارقام اظهار نظر و تصمیم‌گیری کند» گفت: اگر آمار و ارقامی که تحت تأثیر چنین پدیده‌ای بیرون آمده است را نگاه کنیم متوجه این نکته خواهیم شد که قانونگذار وظیفه تصمیم‌گیری و اظهار نظر دارد. نماینده وقتی که داده‌های مرکز پژوهش‌ها، آمارها، نظر کارشناسان و خرد جمعی جامعه را در نظر می‌گیرد، تحت تأثیر این پیام‌ها و فیلم‌ها قرار نمی‌گیرد. تصمیم‌گیری‌ها مبتنی بر آمار و داده‌هاست و قطعا به صلاح جامعه است.

وی افزود: اگر این موارد استثنائی بر تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس تأثیر بگذارد مطمئناً به سود جامعه نخواهد بود. لذا به اتفاق سایر همکارانم که روی این موضوع کاملا نظر مثبتی داریم – که یک بار هم در صحن آمد و به نتیجه نرسید- امیدوارم در کمیسیون به دقت بررسی شده  و به سرانجام برسد.

نماینده مردم اهواز با گلایه از نامحترم قلمداد کردن نمایندگان در این پیام‌های مجازی، گفت: نمونه‌ی این توهین‌ها را در FATF و CFT و غیره دیده‌ایم. بعضی از این فحش‌ها و حرف‌ها آنقدر رکیک است که حتی قابل خواندن نیست. ما نیز قرار نیست با این توهین‌ها تحت فشار و تأثیر قرار  بگیریم و نظرمان را عوض کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار