اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
شهردار گتوند خبر داد:
پارک جدید جنب پل دکتر قیصر امین پورخواهد بود و قبل از نوروز ۹۸ کلنگ زنی می شود. عملیات احداث آن نیز دو سال به طول خواهد انجامید.
شهردار گتوند از تخصیص اعتبار و احداث پارک ساحلی این شهر خبر داد. 


صدیقه میری در گفت و گو با شوشان گفت: با توجه به اینکه گتوند سرچشمه رود بزرگ کارون در خوزستان است و از لحاظ آبی دارای ظرفیت های گردشگری فوق العاده ای است، نیاز به یک پارک ساحلی در کنار کارون حاءز اهمیت است.

وی اظهار کرد: کوه، دشت، رودخانه، فرهنگ غنی، میراث فرهنگی، مفاخر و... و هر آنچه پیش زمینه و بستر لازم جهت رشد و توسعه و جذب گردشگر است  در این شهرستان و منطقه وجود دارد که باید بهره کافی از آن ها برده شود.

وی افزود: اعتقاد راسخ دارم گتوند با موقعیت خاص و ویژه ای که دارد قابلیت تبدیل شدن به بهشت خوزستان را داراستو این امر با پیگیری و تلاش مضاعف مسئولین شهرستان و استان میسر و قابل دسترس خواهد بود.

وی در خصوص پارک ساحلی اضافه کرد: پارک جدید جنب پل دکتر قیصر امین پورخواهد بود و قبل از نوروز ۹۸ کلنگ زنی می شود. عملیات احداث آن نیز دو سال به طول خواهد انجامید.

شهردار گتوند از پارک کوهستان به عنوان دیگر پارک گردشگری گتوند نام برد که عملیات احداث آن از سال گذشته آغاز شده است. 

گفتنی است، احداث پارک محله ای لاله در کوی امیری گتوند که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، نیز از دیگر اقدامات شهرداری گتوند برای ارتقای بسترهای گردشگری و فضاهای تفریحی است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment با تشکر از سرکار خانم میری،بنظرم هر شهری نیازمند حضور بانوان در رده های بالای مدیریتی هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار