اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

درگهان یکی از توابع جزیره قشم است که در فاصله ای بیست کیلومتری از قشم قرار گرفته است، بنابراین با یک رانندگی کوتاه مدت به درگهان می رسید.

اگر به دنبال خرید کالاهای ارزان قیمت در تور قشم هستید درگهان مقصد مناسبی است. یکی دیگر از مزیت های خرید در درگهان، نزدیک بودن تمامی مراکز خرید بزرگ به یکدیگر است. اگر خودتان را به میدان انقلاب و خیابان ناخدا برسانید تقریبا تمامی مراکز خرید درگهان با یک پیاده روی کوتاه مدت پیش روی شماست. درگهان محل مناسبی برای خرید های عمده است و چند مرکز خرید منحصرا کالاها را به صورت عمده به فروش می رسانند. اگر به دنبال پارچه ها و لباس های سنتی می گردید درگهان بهترین مقصد برای شماست. به جز خرید کردن حتما شما هم آوازه غروب های زیبای درگهان را شنیده اید، در کنار این غروب زیبا حتما سری به مسجد جامع زیبای درگهان یزنید. در ادامه به سری به چند مرکز خرید مطرح درگهان می زنیم.

1. مجتمع دریا

آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان امام شافعی

ساعات کاری: 9 الی 22

جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: مجتمع تجاری پرشین گلف، مجتمع تجاری ایران زمین، بازار نگین، بازار زمرد، هتل سینگو

اولین مجتمع تجاری در میدان انقلاب دریاست. مجتمع تجاری دریا، یک مرکز خرید دو طبه است که هتل سینگو در طبقه دوم آن قرار دارد. پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری کالاهای دیگر در این مرکز خرید یافت می شود. این مجتمع تجاری قیمت های مناسبی دارد.

2. مجتمع پرشین گلف 1

آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان امام شافعی

ساعات کاری: 9 الی 22

جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: نزدیکی به ساحل، بازار بزرگ دریا، بازار زمرد، بازار نگین، بازار ایران زمین

سال احداث: 1392

پرشین گلف، یک مجتمع تجاری و اقامتی است که طبقه دوم آن را متعلق به هتل پرشین گلف است. این مجتمع تجاری نیز پر از مغازه های جور و واجور است که انواع کالاها در آن بفروش می رسند. پرشین گلف یک رستوران بزرگ هم دارد. اطراف این مجتمع خرید هم پر از مغازه های کوچک و بزرگ است.

3. بازار قدیم درگهان

آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب، خیابان ناخدا

ساعات کاری: 8 الی 16

جاذبه های نزدیک: بازار دریا، بازار زمرد، مجتمع تجاری پرشین گلف 1

خوب، باز هم به یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این منطقه رسیدیم. بازار قدیم درگهان یک بازار بزرگ عمده فروشی است و بسیاری از خریداران آن صاحبان فروشگاه ها و بوتیک ها هستند. البته به گزارش سفر باتو ، برخی مغازه ها اجناس تکی نیز ارائه می دهند. اگر نام بازار چینی ها به گوشتان خورده است، گوشه ای از بازار بزرگ دریا پاتوق بازار چینی هاست.

درگهان

4. مجتمع تجاری دو دلفین

آدرس: درگهان، میدان انقلاب

ساعات کاری: 9 الی 21

جاذبه های نزدیک: نزدیکی به ساحل، بازار نبازار قدیم قشمگین، بازار اطلس، مرکز خرید صدف، مجتمع تجاری نور

سال احداث: 1387

مجتمع تجاری دو دلفین

در میان تمام مراکز خرید درگهان، مجتمع تجاری دو دلفین یکی از بهترین مراکز تجاری برای یک خرید خوب و با کیفیت است. انواع و اقسام کالاهای باکیفیت و متنوع از انواع برندها، در مجتمع تجاری بزرگ دو دلفین یافت می شود. این مجتمع بزرگ شش طبقه، پارکینگ، رستوران غذاهای دریایی و فست فود نیز دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کل جزیره است. بازار دو دلفین درست روبروی مجتمع نور قرار دارد.

5. بازار مروارید

آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان ناخدا

ساعات کاری: 9 الی 22

جاذبه های نزدیک: مجتمع تجاری پرشین گلف، بازار صدف

بازار مروارید

یکی از بازارهای قدیمی درگهان، همین بازار مروارید است. مروارید نیز پر از مغازه های متعدد با انواع کالاهاست. این تنوع بالا به همراه قیمت مناسب کالاها یکی از مزایای مروارید است. هر چه که بخواهید در مروارید مهیاست.

6. بازار زمرد

آدرس: درگهان، میدان انقلاب

ساعات کاری: عمده فروشی ها 9 الی 16

خرده فروشی ها 9 الی 22

جاذبه های نزدیک: بازار بزرگ دریا، مجتمع تجاری دو دلفین

بازار زمرد، بیشتر یک عمده فروشی در تور لحظه آخری قشم است. اغلب مغازه های بازار زمرد پر از اجناس جین است و اغلب خریداران عمده به این بازار مراجعه می کنند. کفش نیز یکی دیگر از اقلامی است که در این بازار یافت می شود.

7. مجتمع نور

آدرس: درگهان، میدان انقلاب

ساعات کاری: 8 الی 23

جاذبه های نزدیک: مجتمع تجاری دو دلفین، بازار صدف

درست روبروی مجتمع تجاری دو دلفین آن دست خیابان ناخدا، مرکز تجاری نور قرار دارد. طبقه دوم مجتمع نور، رستوران معروف نور است. در مجتمع نور هم می توانید ردپای برندها را در میان انبوهی از مغازه ها پیدا کنید. اتصال این مجموعه به مجتمع دو دلفین بر جذابیت هر چه بیشتر ان افزوده است. بیشتر بخوانید: گردش در موزه های گرجستان در تور گرجستان

8. بازار نخل درگهان

آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب

ساعات کاری: 9 الی 22

جاذبه های نزدیک: بازار اطلس، مجتمع تجاری دو دلفین، نزدیکی به ساحل

در میان مراکز خرید درگهان، بازار بزرگ نخل با آن معماری چوبی فوق العاده اشدر داخل و خارج بازار ، یک مرکز عمده فروشی پوشاک است. بسیاری از برندهای معتبر در زمینه پوشاک، در این مرکز خرید یافت می شود و نخل را تبدیل به بورس لباس های مارک دار می کند. بازار بزرگ نخل با نمای زیبای رو به دریا، رستوران و فست فود مناسبی هم دارد که می توانید لحظاتی را در آن به استراحت و تجدید قوا بپردازید. نخل دقیقا پشت بازار دلفین و رو به ساحل قرار دارد.

9. پاساژ ایران زمین

آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب، خیابان امام شافعی

ساعات کاری: 9 الی 22

جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: بازار دریا، نزدیکی به ساحل

اگر به دنبال خرید ست ورزشی و یا لوازم ورزشی هستید، پاساژ ایران زمین یکی از بهترین گزینه هاست. این مجتمع خرید پر از مغازه هایی است که بسیاری از برندهای ورزشی را با قیمت مناسب عرضه می کنند. یک طبقه از این مجتمع بزرگ به فست فود و طبقه دیگر به رستوران اختصاص یافته است که اتفاقا طرفداران بسیاری دارد.

درگهان پر از مغازه ها و بازارهایی است که از قیمتی بسیار مناسب برخوردارند. کافی است قبل از آغاز سفر تصمیم بگیرید که دقیقا قصد خرید چه مایحتاجی را دارید، در این صورت با یک زمانبندی خوب و کمی جستجو می توانید در یک فرصت کوتاه کالای مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید. اگر قصد خرید لوازم الکترونیک همانند لپ تاب و یا گوشی تلفن همراه را دارید بهتر است ابتدا قیمت ها را در شهر خود مقایسه کنید. به هنگام خرید لوازم برقی هم حتما حواستان به گارانتی و نمایندگی برند مورد نظر در شهر خودتان باشد. آفر تور ارزان قشم را حتما مشاهده کنید.

مراکز خرید درگهان

قشم و درگهان پر از مراکز خرید متنوع هستند اما اگر به دنبال خرید لوازم خانگی برقی هستید، می توانید سری به روستای رمکان و گیاهدان، بورس انواع لوازم خانگی برقی خارجی، در نزدیکی درگهان بزنید. بندر لافت نیز پر از فروشگاه های متعددی است که انواع و اقسام کالاها را ارائه می دهند. لافت دو بازار بزرگ نیز دارد. اگر به هنگام مراجعت به جزیره از لافت گذر کردید حتما سری به بازارها و مغازه های بندر لافت بزنید. اگر به جاذبه های طبیعی و تاریخ علاقمندید سری به روستای تاریخی لافت بزنید، روستایی پر از بادگیر و خفته در میان نخلستان که در امتداد غروب زیبای لافت، در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار