اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
بر اساس آمار فعلی ما، به واسطه کاهش توان خرید مردم میزان فروش قنادان در تهران بیش از 40 درصد کاهش داشته است.
رئیس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه همزمان با افزایش قیمت کارتن و مقوا، قیمت شیرینی با احتساب وزن کارتن محاسبه می‌شود گفت: بر اساس آمار فعلی ما، به واسطه کاهش توان خرید مردم میزان فروش قنادان در تهران بیش از ۴۰ درصد کاهش داشته است.

علی بهره‌مند در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر تغییر رویه در عرضه شیرینی به مشتریان و احتساب وزن جعبه و کارتن شیرینی بر قیمت‌های مصوب قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها، اظهار کرد: پیش از اتفاقات اخیر و افزایش بالای قیمت مقوا و کارتن، همکاران ما موظف بودند هنگام عرضه شیرینی، وزن جعبه را کسر کنند تا خالص فروشی رعایت شود ولی با گران شدن قیمت کاغذ و کارتن، امروز در شرایطی قرار داریم که قیمت جعبه شیرینی، از خودِ شیرینی گران‌تر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، از چند ماه گذشته که قیمت جعبه به تناسب نرخ کاغذ با افزایش 300 تا 400 درصدی همراه شد، تصمیم به احتساب وزن جعبه با نرخ شیرینی گرفتیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه تا پایان سال به هیچ وجه افزایش قیمت در توزیع شیرینی نخواهیم داشت، گفت: متاسفانه همکاران ما با افزایش قیمت مواد اولیه و حتی برخی کمبودها در این بخش مواجه هستند به طوریکه هر کیسه آردی که تا پیش از این در بازار آزاد با قیمت حدود 60 تا 70 هزار تومان خریداری می‌شد، امروز با قیمت 110 هزار تومان عرضه می‌شود و همکاران ما در تامین روغن مایع هم که قیمت آن از 60 هزار تومان به 120 هزار تومان رسیده، با مشکل مواجهند.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: علی‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه و مشکلات همکارانمان در تهیه این اقلام، امکان افزایش قیمت شیرینی به دلیل عدم توان خرید مردم وجود ندارد و در همین مدت نیز شاهد بسته شدن تعداد قابل توجهی از قنادی‌ها به دلیل مشکلات موجود هستیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران تاکید کرد: بر اساس آمار فعلی ما، به واسطه کاهش توان خرید مردم میزان فروش قنادان در تهران بیش از 40 درصد کاهش داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار