اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: بر اساس درخواست این دو شرکت در هفته 4 پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت.

محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌ها برای عدم حذف پرواز ترکیش از فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: در این زمینه استاندار خوزستان با وزیر راه و شهرسازی و رییس هواپیمایی کشور صحبت‌هایی انجام داده و نامه‌ای نیز در این خصوص ارسال کرده است تا مساله پیگیری شود.

وی با اشاره به قول مساعد رییس هواپیمایی کشور مبنی بر عدم حذف این پرواز از فرودگاه اهواز، افزود: با همراهی استاندار در تلاش هستیم تا این پرواز از فرودگاه اهواز حذف نشود و همچنان در فرودگاه برقرار باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: شرکت هواپیمایی ترکیش دلیل حذف پرواز خود از فرودگاه اهواز را خالی بودن پروازهای خود اعلام کرده است و انجام این پروازها برای شرکت سودی به همراه ندارد.

رضایی با اعلام این خبر که شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر در حال برقراری پرواز مستقیم اهواز – دبی هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرواز فلای دبی پروازهای خود را از فرودگاه اهواز حذف کرده بود، اکنون این دو شرکت هواپیمایی به دنبال برقراری پرواز مستقیم از اهواز به سمت دبی هستند.

وی با بیان اینکه با اعلام این دو شرکت در هفته 4 پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت، ادامه داد: درخواست شرکت قشم ایر دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز دو پرواز در روزهای شنبه و سه شنبه است.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment جناب اقای رضایی وبعبارت بهتر [...] سلام. / بعیدمیدانم مردم خوزستان توان مالی داشته باشن به دبی سفرکنند. در نتیجه طرح باشکست روبرو میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار