اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
سرپرست فرمانداری هویزه:
سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به ترمیم سیل‌بند رفیع، از برگشتن بخشی از مردم این شهر به منازل خود پس از سیلاب هفته گذشته خبر داد.

قاسم موسوی در خصوص آخرین وضعیت شهر رفیع در پی شکستن سیل‌بند و وقوع سیلاب، اظهار کرد: در حالی که اکنون میزان فشار آب ورودی به منطقه کاهش یافته است اما به علت اینکه بستر رودخانه‌ها کوتاه شده است، هنوز آب زیادی در مسیر روستاها وجود دارد. 

وی افزود: آب در ورودی شهر رفیع جمع شده است و در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را مرتفع کنیم. اگر بتوانیم تا بعد از ظهر امروز (شنبه) آب را به سمت تالاب هورالعظیم هدایت کنیم، آب فروکش خواهد کرد و تقریبا از بعد از ظهر به بعد بحران تمام می‌شود.

سرپرست فرمانداری هویزه با بیان اینکه اکنون خطری مردم شهر رفیع را تهدید نمی‌کند، عنوان کرد: بخشی از مردمی که منازل خود را تخلیه کرده‌اند، برگشته‌اند و بقیه نیز طی امروز و فردا به منازل خود بازمی‌گردند.

وی در خصوص عملیات ترمیم سیل‌بند رفیع گفت: حدود 95 درصد سیل‌بند اصلی شهر رفیع که شکسته شده است، ترمیم شده و پنج درصد دیگر نیز مربوط به محکم‌کاری جهت جلوگیری از نشتی آب است که این بخش نیز در حال اتمام است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار