اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مدیرعامل قطار شهری اهواز:
مدیر عامل قطار شهری اهواز گفت: طی بیست روز گذشته معادل چهار ماه و نیم حقوق کارگران این طرح پرداخت شده است و تا پیش از پایان سال نیز تلاش می کنیم حدود پنج ماه دیگر حقوق پرداخت شود.
شهرام شاهین زاده درخصوص اعتراض کارگران مترو به عدم پرداخت مطالبات عقب افتاده افزود : برخی کارگران خواستار پرداخت حقوق و تسویه حساب فوری سال 96 هستند در حالی که اسناد خزانه ابتدا باید در فرابورس معامله شوند و تبدیل آنها به منابع مالی دست کم بیست روز زمان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه حق اعتراض برای کارگران محفوظ است و به عنوان مدیرعامل قطار شهری از آنها حمایت می کنم اظهار داشت: شرکت کیسون به عنوان پیمانکار اصلی این پروژه به هر دلیل پاسخگوی مطالبات کارگران نیست و از همین رو کارگران به سمت کارفرما می آیند که این نیز امری طبیعی است.

شاهین زاده یادآور شد: من به عنوان مدیرعامل قطار شهری مسئولیت پذیرفته ام و طبق نظر شورای تامین، وظیفه نظارت بر پرداخت حقوق کارگران را بر عهده دارم.

وی با بیان اینکه از هر مسیری که پرداخت حقوق کارکنان را تسهیل کند استقبال می کنیم گفت: بخش های حقوقی و اداری سازمان قطار شهری نیز در این مسیر از کارگران حمایت می کنند.

مدیرعامل قطار شهری اهواز خاطرنشان کرد: چندی پیش در گفت و گو با کارگران تعهد دادم که حقوق 2 ماه آنها را تا پایان بهمن ماه پرداخت کنم اما با تلاش های صورت گرفته این 2 حقوق در همان اوایل بهمن ماه پرداخت شد، کارگران با اعتراضات خود خواسته ها را به گوش ما رسانده اند و ما نیز درحال حل مشکل هستیم اما ادامه این تجمعات ممکن است سبب کاهش تمرکز ما شود.

حدود چهل نفر از کارگران قطار شهری امروز با حضور مقابل ساختمان قطار شهری اهواز خواستار پرداخت معوقات خود شدند این کارگران حقوق مهرماه سال 96 تاکنون را از شرکت کیسون به عنوان پیمانکار قطار شهری اهواز طلب دارند.

ایرنا/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار