اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سه سارق مسلح در اهواز خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت "ا-ت" و "ح-س" در منطقه ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آنها انجام شد که سارقان به محض مشاهده مأموران انتظامی با یک خودروی سرقتی قصد فرار داشتتد و به سمت پلیس تیراندازی کردند که پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل کرد و با سرعت عمل پلیس دو متهم که سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی را در پرونده خود داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

عباس زاده بیان کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی و   تحت الحفظ   توسط اورژانس 115 جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه کلاش، دو تیغه خشاب، 45 عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی، دو عدد اهرم دیلم مخصوص باز کردن درب منازل، یک عدد کلنگ جهت تخریب درب منزل، دو عدد نقاب مشکی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان  با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سارقان در استان های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار