اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

هتل هما شیراز

هتل لوکس ۵ ستاره هما شیراز در کنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مرکز شهر شیراز واقع شده است.و از بهترین هتل های شیراز می باشد این هتل امکانات مورد نیاز یک هتل شیک تجاری را در کنار امکانات یک هتل لوکس تفریحی به مسافران اهدا می کند. هتل همای شیراز با امکانات کامل رفاهی، امکانات ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، پذیرای میهمانان گرامی شهر شیراز می باشد.

هتل لوکس ۵ ستاره هما شیراز در کنار بوستان آزادی شیراز می باشد

امکانات هتل استخر سونا جکوزی بیلیارد سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی استخر روباز رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

شماره تلفن رزرو هتل هما شیراز: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )آدرس هتل: شیراز – خیابان مشکین فام – جنب پارک آزادی – هتل هما شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در تور شیراز یا چمران گراند هتل، هتلی لوکس و ۵ ستاره و مرتفع ترین ساختمان شهر شیراز و یکی از بهترین هتل های شیراز، واقع در منطقه قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر شیراز و باغ های اطراف آن است. ساختمان هتل چمران شیراز در ۳۰ طبقه بنا شده و مشتمل بر ۲۵۰ اتاق و سوئیت لوکس با کلیه امکانات می باشد.

انواع رستوران های ایرانی، سنتی و ایتالیایی واقع در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل چمران، کافی شاپ با موسیقی زنده در طبقه ۲۳ و مدرن ترین تجهیزات، اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. بیشتر بدانید: میوه های عجیب و خوشمزه تایلند

هتل بزرگ شیراز

این هتل روی کوه‌های شمال شرقی شیراز ساخته شده است. چیزی که هتل بزرگ شیراز را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند این است که در طبقه ششم این هتل مرکز تجاری‌ای ساخته شده است که برندهای محبوب ایرانی و بین‌المللی در آن شعبه دارند و مسافران مجبور نیستند برای خرید سوغات یا وسایل مورد نیازشان بازارها را بگردند. همچنین فضای بازی‌ای که هتل با بیلیارد و فوتبال دستی و بازی‌های رایانه‌ای آماده کرده است لحظه‌های خوشی را برای مهمان فراهم می‌کند. این روزها رستوران‌های گردون طرفداران زیادی دارند هتل بزرگ شیراز هم رستوران گردونی در طبقه ششمش آماده کرده است که با غذاهای گریل و فست‌فود از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران دیگری هم در طبقه چهارم هتل شب‌ها پنجشنبه و جمعه با منوی کاملی از غذاهای ایرانی از مسافران پذیرایی می‌کند و همزمان با پخش زنده موسیقی سنتی به محیط فضایی دلنشین می‌بخشد.

هتل زندیه

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل‌های خیلی خوب شیراز است که با الهام از معماری سنتی شیراز ساخته شده. هتل زندیه به واسطه خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهد شهرت پیدا کرده است. حمام سنتی هتل زندیه به خاطر معماری بی‌نظیر و فضای خاصش طرفداران زیادی دارد و خیلی‌ها برای انجام مراسم سنتی‌ای مانند حنابندان این حمام را رزرو می‌کنند. هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ خیلی خوب دارد که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. هم کسانی که رستوران‌ فضای باز دوست دارند، هم کسانی که ترجیح می‌دهند در فضاهایی سنتی و دنج غذاهای ایرانی بخورند و هم کسانی که اهل غذاهای فرنگی هستند می‌توانند در هتل غذای و فضای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند.

هتل ارگ شیراز

برخی از مسافران در انتخاب هتل توجه چندانی به قیمت‌ها ندارند و تنها امکانات و ویژگی‌های مثبت هتل را ملاک انتخاب خود قرار می‌دهند. اما برای بسیاری از مسافران کاهش هزینه‌هی سفر اولویت دارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهند هزینه کم‌تری صرف اقامت در هتل کنند. در مورد تور های شیراز بیشتر بخوانید

این دسته از مسافران می‌توانند از میان هتل‌های دو ستاره و سه‌ ستاره هتل‌هایی را انتخاب کنند که امکانات خوب و قیمت مناسبی دارند. هتل ارگ شیراز یکی از هتل‌هایی است که نسبت به سه ستاره بودنش امکانات خوبی دارد. دسترسی این هتل که در خیابان تختی واقع شده به مکان‌های مهم شهر مثل خیابان زند خوب است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۱۰۶ هزار تومان شروع می‌شود و در بالاترین قیمت به ۲۳۱ هزار تومان می‌رسد.

هتل صدرا شیراز

در شیراز هتل‌‌هایی که بتوانید در آن‌ها با کم‌تر از صد هزار تومان اتاق رزرو کنید نیز پیدا می‌شود. هتل صدرا شیراز یکی از این هتل‌هاست. هزینه رزرو اتاق در این هتل دو ستاره از ۸۵ هزار تومان شروع می‌شود و به ۳۱۱ هزار تومان، برای رزرو اتاق کانکت چهار تخته، می‌رسد.

اگر چه امکانات هتل صدرا در سطح هتل های گران‌قیمت نیست اما نسبت به قیمتش در سطح خوبی است. علاوه بر این هتل صدرا در خیابان رودکی واقع شده که از خیابان زند (خیابان اصلی شهر) منشعب می‌شود و به همین دلیل دسترسی خوبی به اماکن توریستی شهر دارد.

هتل الیزه شیراز

یکی از متفاوت ترین هتل های شیراز که در منطقه معالی آباد واقع شده هتل ۴ ستاره الیزه است.و از بهترین هتل های شیراز می باشد اتاق ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی و اجرا شده است و با خدمه ای مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران شیراز است. وجود ۱۷ مرکز تجاری در نزدیکی هتل الیزه، امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان فراهم کرده است.

هتل الیزه از متفاوت ترین هتل های شیراز می باشد

امکانات هتل استخر سونا جکوزی سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی رستوران فست فود ماهواره خودپرداز

شماره تلفن رزرو هتل الیزه شیراز: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )

آدرس هتل: شیراز – معالی آباد – خیابان پزشکان – هتل الیزه شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار