اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را در شهرستان رامشیر برگزار خواهیم کرد.
شوشان: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامشیر از برگزاری مسابقات تنیس روی میز «جام سردار شهید مهدی مقدم» در این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر نری‌موسی در گفت‌و‌گو با فارس در رامشیر اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را در شهرستان رامشیر برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ورزشی برگزاری مسابقات تنیس روی میز است که با حضور 25 نفر از ورزشکاران شهرستان رامشیر انجام خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامشیر با بیان اینکه این مسابقات ویژه آقایان است، اضافه کرد: مسابقات تنیس روی میز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن ورزشی بانوان استادیوم جهان پهلوان تختی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس مسابقات تنیس روی میز به نام «جام سردار شهید مهدی مقدم» نامگذاری شده است.

نری موسی در ادامه به بیان برنامه‌های دیگر اداره ورزش و جوانان رامشیر به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: یکی دیگر از این برنامه‌ها برگزاری مسابقه دو همگانی است.

وی ادامه داد: مسابقه دوی همگانی با حضور اقشار مختلف مردم در روستای رمیص بخش نشراگه شهرستان رامشیر همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

نری‌موسی هدف از برگزاری مسابقه دوی همگانی را ترویج ورزش در فضای جامعه دانست و گفت: چون فعالیت‌های بدنی در جامعه امروزی کم شده است باید ورزش‌های همگانی در جامعه گسترش بیشتری پیدا کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامشیر از همه روستاییان به ویژه جوانان و نوجوانان بخش نشراگه خواست تا در برنامه دو همگانی حضور یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار