اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اجرا و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر اهواز، گفت: از دیگر پروژه‌ها و چاله چوله‌های شهر اهواز نیز نباید غافل شویم. امروز شهر اهواز نیاز به خدمت بیشتری دارد.
عبدالزهرا سنواتی در مراسم افتتاح بلوار شهیدان خادم سیدالشهدا و پل ولایت که امروز (21 بهمن‌ماه) برگزار شد، با  تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته اتفاقات زیادی رخ داده و لازم است کسانی که این واقعیات را لمس کرده‌اند، آنها را نسل به نسل منتقل کنند. 

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کشور انجام شده است، افزود: در ابتدای انقلاب، جنگ ظالمانه‌ای بر ما تحمیل شد اما از پا ننشستیم. اطراف نقشه ایران را تصور کنید. در جای جای این نقشه در اطراف کشور، پایگاه امریکایی یا بحران جنگ قرار دارد اما به برکت حکومت ولایت فقیه، ایران ما با ثبات‌ترین نقطه منطقه و جهان است.

سنواتی گفت: امروز پیشرفت‌های بزرگی در نظام اسلامی رقم خورده است و دشمن علیرغم پیشرفت‌های انجام شده، تلاش بر سیاه‌نمایی دارد تا مردم  از انقلاب و نظام دلسرد شوند اما این دشمنان کور خوانده‌اند. 

رئیس شورای شهر اهواز گفت: امروز ایران ما از جهان اسلام و تشیع در سوریه، یمن، عراق و هر جا که مظلوم است با افتخار حمایت می‌کند. امروز فضا به برکت دانشمندان فتح شده است و سرعت رشد علم ایران ۱۱ برابر میانگین سرعت علم در جهان است.

سنواتی بیان کرد: رسالت همه ما است که این واقعیات را از نسل‌های انقلابی به بعد منتقل کنیم. همچنین باید تلاش شود در اهواز پروژه‌های بزرگ افتتاح یا کلنگ‌زنی شوند. 

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: از دیگر پروژه‌ها و چاله و چوله‌های شهر اهواز نیز نباید غافل شویم. امروز شهر اهواز نیاز به خدمت بیشتری دارد. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار