اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تجربه استقرار حکومت دینی در غرب را یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی، توانایی حکومت دینی برای اداره کشور را به اثبات رساند.
آیت ‌الله عبدالکریم فرحانی روز دوشنبه در جمع پرشور مردم ایذه در راهپیمایی 22 بهمن افزود: دنیا تجربه حکومت دینی را به مدت هزارسال در اروپا داشت به همین دلیل برخی نخبگان تصور می‌ کردند نتیجه حکومت دینی از دست رفتن کمالات انسان است.
وی گفت: آنها تصور می کردند در سایه حکومت دینی، علم، عدالت، استقلال و آزادی از دست می ‌روند و دانشمندان بزرگ علمی منزوی خواهند شد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری این تصورات را ناشی از رفتار کلیسا دانست و افزود: امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، ایران اسلامی نشان داد که در سایه حکومت ولایت فقیه و بیعت مردم و ولایت، توانسته است در بسیاری از شاخص‌ ها رتبه‌های ممتاز جهانی را بدست آورد.
وی اضافه کرد: امروز دانش و دانشمند در ایران عزیز شمرده می ‌شوند و عدالت، آزادگی و استقلال بیشتر از همه ‌جا در ایران اسلامی به چشم می‌ خورد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا که از تفکرات مارکسیستی سرشکسته بود به تفکرات لیبرال دموکراسی روی آورد، آنها اخیرا با تفکرات سوسیال دموکراسی خواستند نمونه‌ هایی از آزادی و عدالت را برای دنیا به نمایش بگذارند.
وی افزود: کشتار بی امان مردم، سلب آزادی از آنها و تمرکز ثروت در دست عده ای قلیل در دنیا و حاکمیت یک دیوانه مستبد مانند ترامپ بر محور امپریالیسم جهانی نشان می ‌دهد که مدل دموکراسی غربی شکست خورده است.
فرحانی با بیان اینکه ایران اسلامی چهل سال استقامت کرده است، اظهار داشت: هرگاه در 200 سال گذشته ایران وارد جنگی شد، قسمتی از خاک کشور را از دست دادیم.
وی افزود: برای نخستین بار در 2 قرن گذشته، در هشت سال جنگ تحمیلی مقابل 36 کشور قدرتمند دنیا ایستادیم و یک متر از ایران را ندادیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در غرب آسیا قدرتی به وجود آمده که شاخص های کمال انسانی در آن افزایش پیدا کرده است.
وی ضمن قدردانی از عشایر بختیاری ایذه برای حضور آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایذه در چهل سال گذشته همواره در کنار انقلاب بوده‌ اند.
آیت‌الله فرحانی با اشاره به عزاداری مردم ایذه زیر بارش باران به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) افزود: مردم ایذه نمی ‌توانند در مقابل مظلومیت ولایت سکوت کنند.
وی اظهار داشت: بیکاری و گرانی مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است اما وقتی احساس کنند ولی ‌خدا مظلوم است وارد میدان می ‌شوند.
نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری افزود: سال قبل گزارش راهپیمایی 22 بهمن ایذه و ارادت مردم این شهرستان به ولایت فقیه را در کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان رهبری ارائه دادم.
وی اضافه کرد: مردم ایذه مشکلات را لمس می‌ کنند اما هوشیارانه در خط رهبری حاضر می‌ شوند که جای تقدیر دارد.
آیت الله فرحانی با بیان اینکه مشکلات ایذه به مقامات عالی کشور منتقل شده اند، گفت: ایذه عقب افتادگی‌ های زیادی دارد که باید جبران شوند اما با وجود این مشکلات می‌ تواند یک منطقه نمونه در کشور باشد.
وی اقتصاد را مشکل اصلی کشور در حال حاضر دانست و تصریح کرد: آخرین تیر دشمنان به سمت انقلاب اسلامی، مشکلات اقتصادی است که به طور قطع به هدف نخواهد خورد.
نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری افزود: رفع مشکلات نیازمند همکاری، دلسوزی و تعامل بین مردم و مسئولان است.
به گزارش ایرنا مردم ایذه روز دوشنبه با حضور حماسی خود جشن چهل سالگی انقلاب را پرشور تر از هرسال برگزار و بیعت خود را با انقلاب و رهبر معظم کشور تجدید کردند. 
چوقاپوشان سرافراز دیار بلوط و برنو بار دیگر نشان دادند که پیوند آنها با انقلاب ناگسستنی است و مشکلات اقتصادی نیز نمی‌تواند آنها را از این راه منحرف کند. 
راهپیمایی بختیاری ‌های باغیرت ایذه‌ ای، از چهار راه امام علی (ع) آغاز و در مصلای نماز جمعه ایذه پایان یافت.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند. 
شهرستان ایذه با حدود 230 هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان و در فاصله 183 کیلومتری اهواز قرار دارد. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار