اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
مدیر مرکز خدمات تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی:
مدیر مرکز خدمات تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان از راه‌اندازی مرکز جامع تخصصی بیماری‌های زنان با محوریت سرطان سینه در اهواز خبر داد.
محمدمهدی آقاکوچک در جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز (23 بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی بیماری‌های زنان با محوریت سرطان سینه، اظهار کرد: در سطح کشور، مرکز جامع تخصصی بیماری‌های زنان با محوریت سرطان سینه جهاد دانشگاهی که پژوهشکده‌ای تخصصی و فوق‌تخصصی است، در این حوزه کار می‌کند و بنا داریم چنین مرکزی را در خوستان نیز راه‌اندازی کنیم. 

مدیر مرکز خدمات تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مرکز، گفت: غربالگری و تشخیص بیماری‌های زنان و سرطان سینه و قرار دادن تمرکز مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان بر سرطان سینه جهت پایش در یک مجموعه، برخی از اهداف راه‌اندازی این مرکز هستند. همچنین کشور عراق در زیرساخت‌ها مشکل دارد که در این زمینه نگاهی به این کشور نیز کرده‌ایم.

آقاکوچک بیان کرد: معاینه، رادیولوژی، کلینیک مشاوره، بازتوانی، آزمایشگاه، جراحی و شیمی‌درمانی و آنکولوژی بیماری‌های سرطان سینه بخش‌های این مرکز هستند.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون آمادگی استارت فعالیت این مرکز را داریم. بنا است در آینده این مرکز تخصصی در مرکز شهر اهواز با مساحت 1600 مترمربع و در شش طبقه راه‌اندازی شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار