اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید در هفت رشته تحصیلی، بدون کنکور و با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.
علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در کنکور سال 98 در هفت رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان کنکور 98 در هفت رشته تحصیلی زمین‌شناسی، زیست‌شناسی جانوری، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی خاک، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و زبان و ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی روزانه با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند.

جلیلی‌فر عنوان کرد: دانشگاه در رشته زمین‌شناسی 40 دانشجو نوبت اول و 40 دانشجو نوبت دوم، در رشته زیست‌شناسی جانوری 35 دانشجو، در رشته علوم و مهندسی باغبانی، در هر رشته علوم و مهندسی خاک و مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی 20 دانشجو و در رشته زبان و ادبیات فرانسه 45 دانشجو در مقطع کارشناسی، بدون آزمون و با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه جمعا در سال تحصیلی جدید، بدون آزمون و با سوابق تحصیلی 220 دانشجو در مقطع کارشناسی می‌پذیرد. رشته‌های اعلام شده بر اساس برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش است و دانشگاه در انتخاب نوع رشته و تعداد دانشجوی پذیرفته شده دخیل نیست.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار