اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
مراحل اولیه تحقیق و جمع آوری خاطرات زنان جانباز جنگ تحمیلی انجام شده و در حال پیگیری مراحل بعدی کار هستیم تا در آینده ای نزدیک این اثر را به چاپ برسانیم.
شوشان: مدیر کل حوزه هنری خوزستان از تحقیق و جمع آوری خاطرات بانوان جانباز دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش مهر، حسین نادری در نشست خبری پیش از ظهر شنبه با اشاره به اینکه این اقدام به صورت کاری نو و برای اولین بار در کشور انجام خواهد شد، گفت: مراحل اولیه تحقیق و جمع آوری خاطرات زنان جانباز جنگ تحمیلی انجام شده و در حال پیگیری مراحل بعدی کار هستیم تا در آینده ای نزدیک این اثر را به چاپ برسانیم.

وی با بیان اینکه آثار دیگری نیز توسط حوزه هنری آماده چاپ هستند، به رونمایی 15 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در روز دوم مهرماه اشاره کرد و گفت: از این مجموعه آثار 5 عنوان کتاب از آثار منتشر شده حوزه هنری خوزستان هستند که در این روز رونمایی می شوند.

نادری افزود: این کتب که به صورت مجموعه داستان و شعرمنتشر شده اند، شامل مجموعه آثار خروجی چهارمین جشنواره پایتخت پنجره ها هستند که سال گذشته در شهرستان آبادان برگزار شد.

مدیر کل حوزه هنری خوزستان همچنین از چاپ مجموعه عکسی از آثار رسیده به جشنواره پایتخت پنجره ها خبر داد و گفت: پنجمین جشنواره پایتخت پنجره ها فردا 31 مهرماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس کار خود را در آبادان شروع می کند و در پایان در روز 5 مهرماه همزمان با سالروز شکست حص آبادان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

وی گفت: جشنواره پایتخت پنجره ها در پاسداشت و بزرگداشت رزمندگانی برگزار می شود که در شکست محاصره آبادان شرکت کرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار