اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
با حضور قائم مقام وزیر علوم انجام شد؛
قائم مقام وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از دانشکده‌های مهم این دانشگاه است، گفت: توسعه فضای فیزیکی می‌تواند به وضعیت بهتر رشته‌های این حوزه در استان کمک کند و امیدوارم پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.
عبدالرضا باقری امروز 24 بهمن ماه، در حاشیه کلنگ زنی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز و هم در دانشگاه شهید چمران اهواز حضور پیدا کردم. دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی اهواز 15 پروژه مهم داشت که بهره‌برداری از دانشکده علوم زراعی این دانشگاه یکی از آن‌ها بود که این دانشکده امروز افتتاح شد. 

وی افزود: در این دانشگاه همچنین جلسه‌ای با روسای دانشکده‌ها، اعضای هیات ممیزه و شورای دانشگاه داشتیم که در این جلسه در خصوص سیاست گزاری‌های کلان دانشگاه در آینده و برنامه‌ریزی‌هایی که برای دانشگاه وجود دارد صحبت شد.

قائم مقام وزیر علوم درخصوص کلنگ زنی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشکده یکی از دانشکده‌های مهم این دانشگاه است. توسعه فضای فیزیکی می‌تواند به وضعیت بهتر رشته‌های این حوزه در استان کمک کند، امیدوارم پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

وی درخصوص حضور در جلسه با مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در سفرهای استانی اغلب جلساتی با اعضای شورای دانشگاه و هیات ممیزه دانشگاه‌ها داریم که مسئولین دانشگاه در آن حضور دارند و عمدتا به بحث‌های سیاستگزاری کلان حوزه‌های علم و فناوری و سیاست گزاری‌های دانشگاه در خصوص برنامه‌های آینده پرداخته می‌شود.

قائم مقام وزیر علوم ادامه داد: در این جلسه به مباحث مختلفی مانند سیاست‌های کلان دانشگاه، همدلی و هم نظری در پیشبرد سیاست‌های کلان آموزشی و برنامه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز برای کمک به برنامه‌های توسعه ملی کشور که در سطح کلان در وزارت علوم طرح ریزی و برنامه‌ریزی می‌شود، پرداخته شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار