اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
رییس دانشگاه شهید چمران:
برای اتمام این پروژه به 10 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
غلامحسین خواجه امروز، 24 بهمن ماه در مراسم کلنگ زنی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: در بخش علوم انسانی ما کمترین سرانه آموزشی را داریم. درحال حاضر سرانه آموزشی دانشکده اقتصاد حدود 4.7 متر مربع است. سرانه آموزشی برخی دانشکده‌های علوم انسانی ما حتی از این مقدار نیز کمتر است به طور مثال سرانه آموزشی دانشکده علوم تربیتی 3.3 متر مربع است.

وی افزود: این درحالی است که جمعیت دانشجویان ما در گروه علوم انسانی بیشتر از سایر گروه‌های آموزشی است. اشکالی که در دانشگاه ما در حوزه علوم انسانی وجود دارد این است که از نظر نیروی انسانی رشد مناسبی داشته است اما این حوزه از نظر سرانه آموزشی به شدت در مضیقه است. 

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای جبران این نقیصه دو کار انجام خواهیم داد؛ یکی اینکه یک بخش به دانشکده علوم تربیتی اضافه کنیم که این کار در حال حاضر در حال انجام است و این پروژه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد. با بهره برداری از این فضای جدید حدود هزار متر مربع به فضای مجموعه دانشکده علوم تربیتی افزوده می‌شود.

خواجه با اشاره به اینکه دانشکده اقتصاد که دومین دانشکده دانشگاه شهید چمران اهواز از نظر کم بودن سرانه آموزشی است، تصریح کرد: کلنگ ساخت این دانشکده امروز زده می‌شود. قرارداد این پروژه 18 ماهه است و کارهای لازم آن انجام شده است و به محض اینکه این کلنگ زده شود کارهای خاک برداری، گود برداری و... انجام می‌شود. 

وی افزود: اعتباری که این پروژه در حال حاضر دارد چهار میلیارد و 700 میلیون تومان است که یک میلیارد و 800 میلیون تومان آن به صورت نقدی و 3 میلیارد آن اوراق است که مربوط به سال 96 است. امیدواریم در سال 97 و 98 اعتبار این پروژه به موقع تامین و بتواند به موقع افتتاح شود و این نقیصه در علوم انسانی برطرف شود.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این پروژه حدود پنج هزار و 300 متر مربع زیربنا دارد و ساختمان در سه طبقه ساخته می‌شود و براساس برآورد نیز برای انجام پروژه به 10 میلیارد و  700 میلیون تومان نیاز داریم که حدود 50 درصد این اعتبار در حال حاضر آماده است. امیدواریم باقی مانده این اعتبار نیز تا پایان سال تامین شود. همچنین این پروژه می‌تواند از ردیف ملی استفاده کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار