اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان به یک نگاه منصفانه نیاز دارد، گفته می‌شود در اختصاص بودجه‌ها بیشترین بودجه به خوزستان داده می‌شود. اما باید دید با این بودجه، ما به کجا می‌رسیم.


ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان که امروز (30 بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسأله انتقال آب چندین سال است که در استان مطرح است و به عنوان یک موضوع آزاردهنده بیش از اینکه موضوعی تخصصی باشد، به یک موضوعی اجتماعی و سیاسی تبدیل شده است. مساله انتقال آب علاوه بر اینکه جنبه عمرانی و فنی دارد، جنبه اجتماعی نیز پیدا کرده است.

وی افزود: در شرایط جدید باید به سمت مدیریت علمی حرکت کنیم. اگر حتی یک قطره آب نیز از استان منتقل نشود، نمی‌توانیم کشاورزی خود را به صورت سنتی انجام دهیم. باید به سمت آبیاری نوین حرکت کنیم و به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مخالفت‌های موجود برای انتقال آب از استان گفت: ما نمی‌خواهیم کشور به صورت ملوک‌الطوایفی اداره شود و بخشی‌نگر باشیم. تلخی مساله این است که در کنار منابع عظیم نفت و گاز در استان، دانش‌آموز ما باید 15 کیلومتر راه را با پای پیاده طی کند تا به مدرسه برود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در گذشته پیشرفت دیگر استان‌ها با درآمد کمی ممکن بود، اما حالا باید در خوزستان با هزینه‌های بسیار بالا، به سطح این استان‌ها برسیم و بعد هم گفته می‌شود بیشترین بودجه به خوزستان اختصاص می‌یابد. خوزستان به یک نگاه منصفانه نیاز دارد. گفته می‌شود در اختصاص بودجه‌ها بیشترین بودجه به خوزستان داده می‌شود. اما باید دید با این بودجه، ما به کجا می‌رسیم.

وی افزود: سازمان آب و برق جزو سازمان‌هایی است که در چند سال اخیر بیشترین جذب اعتبار را داشته است. به سهم خودم از تلاش‌های آقای شمسایی تقدیر و تشکر می‌کنم.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار