اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: کمبود و عدم نظارت ها دلیل اصلی از هم گسیختگی انسجام در اقتصاد کشور بوده و در برخی بخش های نظارت رها شده و جای خود را به دیدگاه لیبرالی داده است.

حجت السلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز اظهار داشت :40 سالگی انقلاب را در حالی جشن گرفتیم که دشمن بار دیگر در اجرای اهداف خود ناکام ماند و ملت شریف ایران در روز 22 بهمن نشان دادند که با وجود تمامی سختی ها و تنگناها همواره پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

وی افزود: سن 18 و 40 سالگی دو تحول بزرگ در زندگی انسان ایجاد می شود که انقلاب نیز با رسیدن به 40 سالگی به بلوغ فکری رسید و در این شرایط وظیفه اصلی ما این است که مبانی نظری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را مبنی قرار دهیم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: جریان نفاق از از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال حاشیه سازی برای انقلاب و نظام بوده که در شرایط کنونی نیاز است این جریان های فکری را بهتر بشناسیم.
وی تصریح کرد: باتوجه به فشارهای دشمن نیاز است که نقشه راه را بشناسیم و فرمانده این میدان سخت را باور کنیم .

حجت الاسلام حاجتی به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز صف بندی جبهه حق و باطل همان صف بندی دوران پیامبران(ص)است و در آن زمان که جبهه باطل سقوط کرد در این زمان نیز همان سرنوشت در انتظار جبهه باطل است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راهی برای پیروزی های پیش رو دانست و گفت: اگرچه امروز با کاستی هایی مواجه هستیم اما 40 سال است که این انقلاب با تمام سختی ها باقی مانده و در این شرایط سخت باید سخنان رهبر معظم انقلاب را در گام دوم انقلاب برای رفع این کاستی ها و تقویت نقاط ضعف مو به مو پیاده کنیم.

وی تاکید کرد: ائمه جمعه شهرستان ها همت کنند بیانیه رهبر معظم انقلاب را در مساجد و گروه های تربیتی صالحین و‌ مجالس برای جوانان بازگو کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: دولتمردان امید واهی به غرب نداشته باشند چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند در دیگ اروپایی ها آبی برای ما گرم نمی شود.

وی ادامه داد: اگر به جای تعامل با دشمنان اسلام انرژی خود را روی تقویت استعدادهای داخلی بگذاریم، بی شک نتایج بهتری از آن حاصل می شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان ایین که کلاهی که در برجام سرمان رفت نباید در FATF سرمان برود گفت: متاسفانه فرماندهی جبهه اقتصاد مقاومتی ما تاکنون ضعیف بوده و به جای تقویت آن برخی از مسئولان تلاش دارند FATF را تصویب کنند در حالی که اگر رهبر معظم انقلاب آن را تایید می کردند بررسی آن را به تشخیص مسلحت نظام نمی سپردند.

وی همچنین به آسیب های فضای مجازی اشاره داشت و گفت: کاستی ها و نگاه ناقص باعث عدم ساماندهی فضای مجازی شد و همین امر در روز 31 شهریور امسال موجب شد دشمنان جوانان ما را به گلوله ببندند، عفاف و حجاب را خدشه دار کنند و اکنون نیز معیشت مردم را هدف قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از کمیته امداد استان در روز احسان و نیکوکاری ، ایجاد اشتغال برای چهار هزار نفر و همچنین افزایش 30 درصدی کمک های مردمی را در سال جاری یک حرکت انقلابی و موثر برشمرد .

حجت الاسلام حاجتی همچنین در ادامه سخنان خود قطعی آب در برخی از مناطق شهرستان اهواز را خواستار شد و از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز خواست تا در زمینه ساماندهی قبور شهدا و تلاش جدی داشته باشد.

وی همچنین به استعفای آیت الله جزایری از امامت جمعه اهواز اشاره کرد و گفت: قدیمی تر ها مجاهدت های این عالم بزرگوار را دیده اند و این عالم مجاهد بیش از نیم قرن از عمر با عزت خود را در راه اسلام و دفاع از ارزش های دینی و تقویت جریان ولایتمداران در استان صرف کرده است و امید است سایه این عالم بزرگوار همچنان بر سر ما باشد تا بتوانیم از این تجربیات گرانبها به خوبی استفاده کنیم.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار