اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راهیابی سه باشگاه کتابخوانی از استان به مرحله نهایی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.
مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان پس از مرحله داوری استانی در هر بخش، پنج اثر به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتابخوانی ارسال شد. 
  
وی افزود: از بین پنج باشگاه کتابخوانی خوزستان سه باشگاه «ایراندخت» از اهواز و دو باشگاه «اوریای شهدای باصدی» و باشگاه «مهر آیین و مهر آذین» به مرحله نهایی جام باشگاه‌ها راه یافتند. 
  
جمشیدی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی اظهار داشت: در این رویداد سالیانه که اجرای آن بین شش تا هشت ماه به طول می‌انجامد، در مرحله نخست باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حمایت تسهیل‌گران بزرگسال که در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، با حضور حداقل ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل می‌شود و پس از ثبت باشگاه در سامانه شبکه ترویج کتابخوانی  اعضای آن باشگاه از تسهیلات خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند خواهند شد. 
  
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که این استان امسال در ثبت باشگاه‌ها در رتبه بالایی قرار گرفته است، تصریح کرد: در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، استان خوزستان توانست با ثبت ٤٥٠ باشگاه کتابخوانی از ٢٠ شهرستان استان در بین استان‌های دیگر در رتبه پنجم کشوری قرار گیرد. 

او خاطرنشان کرد:  آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان ١٤ اسفندماه سال جاری در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار