اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
جشنواره "بهترین دستاوردها و طرح‌های مدیریت سبز" در قالب دومین هفته‌ی مدیریت سبز دانشگاه شهید چمران اهواز، با هدف پایش، ارزیابی و نظارت بر عملکرد مدیریت سبز دانشگاه و تشویق واحدهای سبز برگزار ‌می‌شود.
این جشنواره در دو بخش "واحد سبز دانشگاه" و "بهترین طرح‌های پیشنهادی مدیریت سبز" با محورهای حفاظت از منابع پایه، اصلاح و بهبود فرایندها و ساختارها به منظور حفظ محیط ‌زیست، ارتقای بهره‌وری و استفاده مناسب‌تر از امکانات موجود، بهینه‌سازی مصرف انرژی، فضای سبز، آب، کاغذ، مواد اولیه و تجهیزات دانشگاه، مدیریت پسماند، بازیافت و بازگشت مواد به چرخه استفاده و اصلاح الگوی مصرف با فرهنگ‌سازی پایدار برگزار می‌شود.

واحدهای مختلف دانشگاه که علاقه‌مند به شرکت در بخش "واحد سبز دانشگاه" هستند، می‌توانند برای شرکت در این بخش گزارش دستاوردها و اقدامات مدیریت سبز خود را در سال ۱۳۹۷ به صورت مستند (مکتوب، فیلم، عکس و کلیپ) به دبیرخانه ستاد برگزاری دومین هفته مدیریت سبز ارسال کنند.

کلیه دانشگاهیان (اعضای هیات‌ علمی، دانشجویان و کارکنان) علاقه‌مند به شرکت در بخش "طرح‌ها و ایده‌های نو" نیز می‌توانند با تکمیل فرم مربوط، طرح‌های نو و ابتکاری خود را برای بهبود فرایندها و روندهای مدیریت سبز دانشگاه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. شرکت در این بخش به صورت گروهی نیز امکان‌پذیر است.

هیات داوران پس از ارزیابی گزارش‌ها و طرح‌های رسیده به دبیرخانه این رویداد، از هر بخش سه برگزیده را انتخاب می‌کند و با اهدا جوایز نفیسی از آنان تقدیر خواهد کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا پایان چهاردهم اسفندماه سال جاری نسبت به تکمیل ایده در کاربرگ طرح پیشنهادی مدیریت سبز و ارسال به پست الکترونیک دومین هفته‌ی مدیریت سبز به نشانیscu.modiriyatsabz@gmail.com  و یا تحویل به دبیرخانه دومین هفته مدیریت سبز به نشانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، طبقه‌ی همکف، دبیرخانه‌ی دومین هفته مدیریت سبز دانشگاه شهید چمران اهواز و تلفن ۱۸-۳۳۳۳۰۰۱۱-۰۶۱ داخلی ۵۵۰۸ اقدام کنند.

آیین پایانی و اعلام برگزیدگان این جشنواره نیز 20 اسفندماه ۱۳۹۷ در تالار دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار