اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
نتایج داوری مرحله نخست جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام که از ۲۱ تا ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ در شهرستان دزفول برگزار می‌شود اعلام شد.
ثبت نام در جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام از ۲۶ بهمن آغاز و پس از ۲ روز تمدید هفتم اسفند به پایان رسید. 
  
در داوری مرحله نخست جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام، هیات داوران شامل پژمان نوروزی، آرش نورآقایی، مسیح شریف، شادی گنجی و ستایش فرجی، طی هشت ساعت به بررسی صفحات مجازی ثبت‌نام کنندگان در این رویداد پرداختند. 
  
از میان ۲۹۰ درخواست شرکت در جشنواره، در گام اول کسانی که شرایط اصلی شرکت در جشنواره را رعایت نکرده بودند از لیست داوری حذف شدند. در میان صفحات اینستاگرام داشتن حداقل هزار فالوور و مرتبط بودن محتوای صفحه با موضوعات جشنواره ملاک اولیه بود. همچنین در میان صفحات وبلاگ و وب‌سایت، تولید حداقل سه محتوای مرتبط با موضوعات جشنواره در سه ماه گذشته یکی از ملاک‌های اولیه بود. پس از انجام ارزیابی‌های اولیه توسط تیم اجرایی، واجدان شرایط داوری انتخاب شدند. 
  
در مدت زمان برگزاری جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام، شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در طول برگزاری جشنواره به تولید محتوای خلاق می پردازند و داوران در طول روزهای جشنواره در دزفول به صورت روزانه، صفحات ایشان را رصد می کنند. 
  
برای شرکت در رویداد دزفول‌گرام، ۲۲۷ نفر از ۲۲ استان کشور و ۳۲ نفر از استان خوزستان ثبت نام کردند که ثبت نام کننده ها از تهران با ۱۳۰ نفر بالغ بر ۵۰ درصد، سهم مشارکت کنندگان از شهرستان ها با ۹۷ نفر با ۳۷.۵ درصد و سهم مشارکت کنندگان محلی با ۳۲ نفر ۱۲.۵ درصد تخمین زده شده است. 
  
همچنین در مرحله نخست داوری جشنواره دزفول گرام در نهایت ۱۷ برگزیده محلی، پنج برگزیده وبلاگ و وب سایت، ۳۰ برگزیده اینستاگرام، شش برگزیده انگلیسی زبان در مدت زمان حضور در شهرستان دزفول از توابع استان خوزستان، به تولید محتوا می‌پردازند. 
  
جشنواره دزفول‌گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت‌های گردشگری آن به مردم کشور و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی برگزار خواهد شد. 
  
در مدت زمان برگزاری جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام، شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.    
  
همچنین نشنال جئوگرافیک فارسی برای روز ۱۳ اسفند تمامی شرکت‌کنندگان را به صورت افتخاری با کارت سفید انجمن نشنال جئوگرافیک فارسی عضو خواهد کرد. 
  
جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام با همت مجله تخصصی میراث و گردشگری گیلگمش و با حمایت شهرداری دزفول برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار