اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
در احکامی از سوی مهندس سید عبدالله موسوی صورت گرفت :
شوشان : مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکامی مشاور جوان مدیرعامل، سرپرستان جدید مدیریت های  امور مهندسی، خدمات فنی حفاری، پروژه های حفاری، اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری  و تکمیل 20 حلقه چاه در میدان آزادگان جنوبی را منصوب کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در احکام مهندس سید عبدالله موسوی که روز دوشنبه (13 اسفندماه) صادر شد، البرز نکوئیان به عنوان مشاور جوان مدیرعامل منصوب گردید. 

از جمله وظایف نکوئیان شناسایی همکاران نخبه جوان، ارایه پیشنهادات سازنده در راستای منطقی کردن هزینه ها  و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و متخصصان است. 

مهندس موسوی در حکم انتصاب سردار اسدالهی به عنوان سرپرست مدیریت امور مهندسی، توسعه فرهنگ HSE، نظارت بر انجام امور مهندسی و برنامه ریزی حفاری چاه های نفت و گاز و خدمات فنی و  تحقق شاخص های عملیاتی را مورد تاکید قرار داد. 

همچنین نظارت بر شناسایی روش های نوین و برنامه ریزی اثر بخش در بخش تعمیرات تجهیزات حفاری و خدمات جنبی، بازرسی فنی دوره ای و اتفاقی و انجام امور مهندسی کالا و مواد، رعایت ضوابط، اصول و استانداردهای مربوط به ارتقاء کیفی  از جمله وظایف این مدیریت تعریف شده است. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حکم انتصاب فرشید قاسمی به سمت سرپرست مدیریت خدمات فنی حفاری،  توسعه ناوگان شرکت در تمامی خدمات زیر مجموعه آن مدیریت ، ارایه خدمات با کیفیت مطابق با استانداردهای رایج، تلاش برای کسب حداکثر سهم بازار به ویژه در بخش میادین نفت و گاز دریایی را مورد اشاره و بر برنامه ریزی برای آموزش  مستمر همکاران،  تعامل با کارفرمایان و جلب رضایت مشتریان در اجرای تعهدات و برنامه ریزی و پایش تمامی فعالیت ها تاکید نموده است.
 
مهندس موسوی همچنین ضمن منصوب نمودن عبدالکریم علی محمدی به عنوان سرپرست مدیریت پروژه های حفاری، پیگیری طراحی و توسعه ساختار، سیستم ها، فرآیندهاو توانایی های راهبردی مورد نیاز برای حضور در پروژه های مبتنی بر مدل های نوین قراردادهای نفتی، برنامه ریزی در جهت استقرار سیستم های مدیریتی تسهیل کننده و نهادینه سازی نظام جامع مدیریت پروژه در کل شرکت و نظارت و پایش عملکرد را از اهم وظایف و مسئولیت های این مدیریت تعیین و تعریف گردیده است. 

مدیرعامل در حکم انتصاب صادق معینی فر به عنوان سرپرست اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری، بررسی آخرین دستاوردهای علمی مربوط به لوازم و ابزار مورد استفاده در عملیات حفاری، بهره گیری از روش های نوین و پیشرفته با توجه به شرایط عملیاتی، تعامل با مدیران عملیات حفاری در خشکی و دریا و بکارگیری راهکارهای لازم جهت اطمینان از ارایه خدمات با کیفیت و نرخ قابل رقابت و ارتقای سهم بازار را از جمله اهم وظایف دانسته است.

مهندس موسوی همچنین در حکم انتصاب جهانگیر شجاعی به عنوان سرپرست پروژه حفاری و تکمیل 20 حلقه چاه در میدان آزادگان جنوبی در شرح وظایف مرتبط با این مسئولیت بررسی دقیق تعهدات قراردادی شرکت ، هماهنگی مستمر با کارفرما، رعایت دستورالعمل ها و مجموعه مقررات فنی، عملیاتی و HSE و شناسایی امکان ارایه خدمات بیشتر و بهتر مورد نیاز کارفرمای طرف قرارداد و ارایه راهکار های لازم را خاطرنشان کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار