اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
همزمان با روز درختکاری انجام شد :
شوشان : کارکنان عملیاتی دستگاه حفاری 32 فتح شرکت ملی حفاری ایران در حرکتی خود جوش به استقبال هفته درختکاری رفته و در نخستین روز این هفته نسبت به کاشت 400 اصله نهال  پیرامون اردوگاه و دکل حفاری 32 فتح در مجاورت تالاب شادگان مبادرت نمودند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این اقدام زیبا با همکاری واحد محیط زیست مدیریت HSE  شرکت و در تعامل با ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست استان خوزستان صورت گرفت. 

رئیس دستگاه حفاری 32 فتح به هنگام غرس نهال در این موقعیت عملیاتی گفت: توجه به اکوسیستم آب و خاک این منطقه بسیار با اهمیت و مورد تاکید مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و مدیریت HSE  شرکت خاصه در بخش محیط زیست است.

مازیار قبادی با اشاره به اینکه دستگاه حفاری 32 فتح از ابتدای آبان ماه سال جاری در این منطقه مستقر  و در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی است، افزود: این دکل مجهز به سیستم کنترل پسماند بوده و اهتمام ویژه به مسائل زیست محیطی در سرفصل کار آن قرار دارد. 

وی اظهار کرد: تلاش بر این است که در مدت زمانی که عملیات حفاری در این موقعیت ادامه دارد علاوه بر اطراف اردوگاه و دستگاه حفاری، دو سوی جاده دسترسی به دکل نیز درختکاری شود. 

در این مراسم سرپرست واحد محیط زیست شرکت با قدردانی از همکاری اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان در تامین نهال های مورد درخواست،  گفت: این نهال ها از نوع برهان، کهور و کنوکارپوس است که کم آب خواه و با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارد. 

مریم حمیداوی افزود: در راستای برنامه ریزی به عمل آمده در هفته درختکاری قرار است به نحو مناسب نسبت به ایجاد فضای سبز در محوطه کمپ ها و دستگاه های حفاری اقدام گردد که در این طرح مناطقی که از نظر حفاظت محیط زیست حساسیت بیشتری است در اولویت قرار دارد. 

وی اظهار کرد: این شرکت در اجرای قوانین سازمان حفاظت محیط زیست در سال های اخیر افزون بر 700 هزار متر مربع فضای سبز پیرامون ساختمان های اداری، مسکونی، کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی و اردوگاه های دستگاه های حفاری ایجاد کرده است. 

حمیداوی با اشاره به اینکه این رقم سه و نیم درصد فراتر از میانگین تعیین شده از سوی این سازمان که 10 درصد تعیین شده، می باشد، گفت: شرکت ملی حفاری ایران از بدو تاسیس مباحث زیست محیطی را در سرفصل برنامه های اجرایی خود تعریف و در این زمینه نسبت به فرهنگ سازی و آموزش کارکنان اقدام نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار