اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
مدیرکل پست خوزستان:
مدیرکل پست خوزستان از راه‌اندازی سرویس مرسولات استراتژیک بومی در راستای حمایت از تولیدات بومی خبر داد.
مهران حموله با اشاره به راه‌اندازی سرویس مرسولات استراتژیک بومی، اظهار کرد: راه اندازی این سرویس در راستای حمایت از تولیدات ملی و بومی در استان‌ها و محصولات کشاورزی صورت گرفته است.

وی افزود: حمایت شرکت ملی پست با راه‌اندازی این سرویس از تولیدکنندگان بومی نقش اساسی در توسعه محصولات، اشتغال و درآمدزایی مردم منطقه دارد و امیدواریم شاهد توسعه آن در بخش‌های مختلف استان باشیم.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: این سرویس در بستر تجارت الکترونیک پست و از طریق بازار الکترونیکی اجرا می‌شود. در این زمینه تولیدکنندگان و یا فروشندگان محصولات بومی در هر استان می‌توانند محصولات خود را در فروشگاه مجازی که در بازار الکترونیکی پست به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد، عرضه کنند.

وی ادامه داد: مشتریان نیز از هر منطقه ای از ایران می‌توانند با مراجعه به بازارالکترونیکی پست به آدرس ebazar.post.ir  مراجعه و خریدهای خود را انجام دهند.

مدیرکل پست خوزستان عنوان کرد: در این بازار سوغات و محصولات بومی هر استان به تفکیک دسته‌بندی و مشتریان بنا بر خواست و نیاز خود به قسمت استان مربوطه وارد و خرید خود را انجام می‌دهند؛ در نهایت خرید را به صورت پستی در حداقل زمان دریافت می‌کنند.

حموله خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست با اعمال تخفیفات ویژه در هزینه‌های پستی تلاش کرده تا به این کسب و کار رونق بخشیده و از تولیدکنندگان و فروشندگان بومی حمایت کند. همچنین دسترسی سریع مشتریان به کالاهای بومی و سوغات استان‌ها در بعد ایجاد سرویس‌های پستی بر اساس نیاز روز مشتریان در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار