اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
شوشان - احمد سراج: 

از لحظاتی که حکم انتصاب رئیس دستگاه قضا از جانب رهبر معظم انقلاب که حاوی نکات بسیار مهم و کاربردی در جهت اقامه عدل و ریشه کنی فساد به ویژه از درون قوه منتشر شد ؛بعضی افراد  که خود را تئوریسین جریان خاصی می دانند بر این امر مهم تشکیک کردند و آن را دور از انتظار دانستند .

ارائه سند تحول قضایی به رهبری معظم از جانب ریاست جدید دستگاه قضا نشان دهنده رویکرد جدی و برنامه محور ایشان بر مبنای شناخت دقیق از نیازها و تنگناهای  پیش رو است ،که این خود گواه بر انگیزه ای مضاعف و نفسی تازه است .

توجه ویژه به عنصر نیروی انسانی صالح به ویژه واگذاری مسئولیتها به جوانان انقلابی و فاضل ، شرط اول و  اساسیِ ، آغاز تحول و پیشرفت دستگاه قضا خواهد بود؛ که با عنایت به عملکرد آیت الله رئیسی به ویژه در دوران تولیت آستان قدس رضوی به روشنی متصور است.

تاکید رهبر معظم انقلاب بر احیاء حقوق عامه و آزادیهای مشروع و نظارت بر اِعمال قانون به عنوان راس برنامه ها ، که در بیان ایشان موجب اعتماد و دلگرمی مردم به دستگاه قضا خواهد شد   ؛ بعضی جریانهای خاص را که همواره در حوادث گوناگون به ویژه انتخابات ها ،به عنوان دستمایه درجهت منافع حزبی‌شان مورد سوء استفاده قرار میدانند ؛چنان برآشفت که نتوانستند  امیدواری خود را بر عدم تحقق آن کتمان کنند .

اجرایی شدن سند تحول دستگاه عدالت  که میتواند بارقه امیدی را در دل مردم شریف ایران در اقامه عدل و مبارزه با فساد روشن نماید؛  الزاما نیازمند توجه ویژه به نکات رهبری معظم است و به اعتقاد نگارنده ،جوانان صالح ،فاضل و انقلابیِ درون دستگاه قضا میبایست این دوران جدید را فرصتی مغتنم دانسته و با عزمی راسخ و انگیزه ای مضاعف، تحولی که زیبنده گام دوم انقلاب است را در دستگاه قضا محقق سازند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار