اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر اینکه رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه یک‌روزه تخلف است، هشدار داد با گرانفروشان برخورد می‌شود.
امیرحسین نظری اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت مرغ مشمول کالاهای اولویت اول تنظیم بازار است، حداکثر قیمت معین شده برای عرضه هر قطعه جوجه یک‌روزه با بهترین کیفیت ۲ هزار و 400 تومان است و واحدهای تولیدی و توزیعی، موظف به رعایت آن هستند.

وی افزود: حداکثر قیمت 2 هزار و 400 تومان برای هر قطعه جوجه یکروزه با بهترین کیفیت از سوی کارگروه تنظیم بازار کشور تعیین شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: مرغداران و اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند در صورت خرید جوجه یک‌روزه با قیمت بالاتر از نرخ مصوب یا اطلاع از عرضه آن، اسناد و مدارک خود را برای اعمال قانون در مورد متخلفان و استرداد مبالغ اضافه پرداختی، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کنند. 

نظری ادامه داد: با توجه به تعیین و ابلاغ سقف قیمت 2 هزار و 400 تومانی بابت فروش هر قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی درجه یک و با توجه به اینکه عدم رعایت نرخ در نظر گرفته شده، بر قیمت گوشت مرغ به شدت اثرگذار است همه واحدهای تولیدی ملزم به رعایت این نرخ هستند.

وی ادامه داد: هرگونه تخطی از این امر گرانفروشی است و با متخلفین بر اساس مفاد قوانین وضع شده در این زمینه برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و روند فروش جوجه یکروزه در دستور کار بازرسان این سازمان است و درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قیمت مصوب در هنگام فروش مراتب را با سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار