اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: طبق آمارهای ثبت شده در سال گذشته در کشور، بیشترین گروه آسیب‌دیده در حوادث چهارشنبه سوری، گروه سنی ۱۶ تا ۲۳ سال بودند.
فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: طبق آمارهای ثبت شده در سال گذشته در کشور، بیشترین گروه آسیب‌دیده در حوادث چهارشنبه سوری، گروه سنی ۱۶ تا ۲۳ سال با فراوانی بیشتر در گروه سنی ۱۶ تا ۱۹ سال بوده و پس از آن، گروه سنی ۸ تا ۱۵ سال و ۳۴ تا ۳۸ سال بوده و حدود ۸۰ درصد حادثه‌دیدگان نیز مرد بودند.

وی ادامه داد: بازی با مواد منفجره بازی با زندگی است و از همه مردم عزیز و به خصوص خانواده‌ها درخواست می‌کنیم که توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته و این سنت زیبا و بزرگ را با دید و بازدید و انجام رسوم کهن ایرانی جشن بگیرند و از سلامتی فرزندان خود و دیگران مراقبت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: چهارشنبه پایانی امسال نیز در واحد فوریت‌های پزشکی و هم در بخش اورژانس بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی کامل خواهیم داشت اما به خانواده‌ها و جوانان هشدار می‌دهیم که با انجام اقدامات خطرناک، لذت نوروز را به کام خود تلخ نکنند و با شادی‌های ایمن، سال نو را آغاز کنند نه آنکه خدای ناکرده مجبور باشند تعطیلات را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپری کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار