اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نخستین مصدوم چهارشنبه سوری امسال که به بیمارستان انتقال یافت یک سرباز وظیفه شناس بود.
حوادث سه شنبه آخر سال هرساله منجر به مجروح شدن و نقص عضو تعدادی از هموطنان می‌شود اما امسال با توجه به هوشیاری نیروهای انتظامی در زمینه کشف موادمحترقه غیرمجاز و همچنین آماده باش تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مربوط این خسارات جانی و مالی این حوادث تا این لحظه نسبت به سال‌های گذشته کاهش محسوسی داشته و پیش بینی می‌شود امسال شاهد حوادث کمتری باشیم.

۱۸:۰۴/ استقرار نیروهای کلانتری در محلات

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ساعت ۱۵ روز جاری تمامی نیروهای کلانتری‌ها در همه محلات شهر جهت برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مستقر شده اند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی نیست. خط قرمز، هنجارشکنی و قانون‌شکنی است.

۱۷:۲۵/ نخستین مصدوم چهارشنبه سوری امسال یک پلیس بود

سرهنگ سعید آقایاری رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: نخستین مصدوم چهارشنبه سوری امسال که به بیمارستان انتقال یافت یک سرباز وظیفه شناس بود.

وی افزود: دقایقی قبل این سرباز حین انجام وظیفه در محدوده کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن توسط افرادی ناشناس مورد اصابت مواد محترقه خطرناک دست ساز قرار گرفت و از ناحیه پاشنه پای راست به شدت مصدوم شد.

آماده باش ۵ هزار و ۴۴۲ امدادگر برای چهارشنبه سوری

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: آماده‌باش نیروهای امدادی با حضور پنج هزار و ۴۴۲ امدادگر و نجاتگر هلال احمر و بهره‌گیری از هزار و ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۴۷۵ موتورسیکلت امدادی و ۱۲۲ موتور آمبولانس حاضر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۸ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی همچنین از همکاری و هماهنگی نیروهای امدادرسان این سازمان با نهادهایی همچون اورژانس، آتش نشانی، خدمات ایمنی و پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آماده باش اورژانس تهران در چهارشنبه سوری

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران گفت: مرکز اورژانس تهران همچون سال‌های گذشته در کنار سایر ارگان‌ها، مجموعه عظیمی آمبولانس و موتورلانس‌های خود را برای خدمت رسانی به همشهریان آماده کرده است.

وی توضیح داد: نیروهای اورژانس در قالب ۱۹۷ دستگاه آمبولانس، ۱۴۰ دستگاه موتورلانس، ۲۰ خودروی پشتیبانی با ۵۰۰ نیروی عملیاتی در این مراسم حضور دارند. نیروهای اورژانس در بیمارستان‌های مهم پایتخت از جمله فارابی، ۱۵ خرداد و مطهری حضور ویژه دارند.

هیچ محدودیت ترافیکی برای سه‌شنبه پایان سال نداریم

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای چهارشنبه پایانی سال هیچ گونه محدودیتی ترافیکی پیش بینی نشده و پلیس راهور فاتب (پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ) برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار