اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
شوشان : شهرداری منطقه 5 برای مهار سیل احتمالی و ایجاد سیل بند درسطح حوزه تلاش مضاعف دارد .
به گزارش امورارتباطات ، مدیر منطقه 5 اعلام کرد : با اعلام آماده باش سیل احتمالی  وتشکیل ستاد بحران در شهرداری اهواز نیروهای خدوم منطقه از روز دوشنبه هفته گذشته در آمادگی کامل بسر می برند و با حضور فعال ، شبانه روزی نسبت به مهار سیل و ایجاد سیل بند در سطح حوزه  در حال تلاش مضاعف  هستند .
رمضان سواری گفت : هم اکنون عملیات ایجاد سیل بند و استحکام کاری سیل بند محله خبینه و شهرک پیام توسط نیروهای  پرتلاش خدمات شهری منطقه  و با بکارگیری ماشین آلات سنگین در حال انجام است .
وی درپایان یادآور شد : با توجه به افزایش مجدد دبی آب رودخانه ، نیاز است عملیات  خاکریزی و استحکام بندی سیل بند  بیشتری انجام شود  از همین رو با توجه به کمبود ماشین آلات نیاز است ارگانهای مرتبط دیگر نیزجهت کمک ویاری رساندن پای کاربیایند تا از اتفاقات انسانی احتمالی در آینده به نحوی جلوگیری به عمل آید . 

گفتنی است که  رمضان سواری مدیر منطقه  و صادق شریفی معاون خدمات شهری منطقه ، ضمن بسیج نیروهای شهرداری ،تمام  شبانه روز با حضور در سطح منطقه و خصوصاً محلات در معرض سیل احتمالی شهرک پیام وخبینه  ، عملیات ترمیم ، تقویت و ایجاد سیل بند را راساً مدیریت کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار