اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
شوشان : مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان منطقه سیل زده شادگان تحت پوشش خدمات رایگان پوشاک، نوشت افزار و برنامه های فرهنگی قرار می گیرند. مردم سیل زده کمپ آموزش و پرورش شادگان نیز روزانه ۱ هزار و ۸۰۰ پرس غذا دریافت خواهند کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از کمپ آموزش و پرورش خوزستان جهت اسکان سیل زدگان منطقه شادگان اظهار کرد: آموزش و پرورش شادگان در راستای کمک به مدیریت بحران شهرستان کمپ اسکان سیل زدگان را برپا کرده است و در این کمپ خدمات متنوع رفاهی و فرهنگی به مردم سیل زده ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری خوبی با مجموعه تعلیم و تربیت استان داشته است، خاطرنشان کرد: برنامه هایی مثل طرح امداد فرهنگی و طرح کتابخانه سیار از جمله کمک های فرهنگی تربیتی کانون به دانش آموزان مناطق سیل زده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: همکاران ما در آموزش و پرورش شادگان روزانه ۱ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین اهالی منطقه سیل زده شادگان توزیع می کنند.

تقی زاده در پایان با اظهار اینکه فرصت ادامه تحصیل دانش آموزان سیل زده در کمپ نیز فراهم شده است، گفت: نوشت افزار، کتب و اقلام فرهنگی رایگان در اختیار دانش آموزان مناطق سیل زده قرار خواهد گرفت تا بتوانند فرصت تحصیل را مانند دیگر همسالان خود پیدا کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار