اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
شوشان : سيد محسن موسوى زاده عضو شوراى شهر اهواز درباره وضعيت اخير بيان كرد: ازساعات اولیه سیل، شهرداری اهواز با تمام امکانات ونیروهای خود بصورت‌ تمام وقت پای کار ایستاده‌ اند و با‌ ایجاد‌ و تقویت سیل بندها یک تنه به مقابله با سیلاب برخواستند.

وى افزود: با وجود اینکه پارکهای ساحلی شهرداری در دو طرف جاده ساحلی کاملاً به زیر آب رفته و خسارات فراوانی دید لیکن نیروهای شهرداری به جهت جلوگیری از نفوذ سیل به داخل و همچنین جلوگیری از ورود ضرر و خسارت به مردم شهر، شبانه روز فعالیت کردند و در اين زمينه تا به الان موفق بودند.

سيد محسن موسوى زاده با اشاره به حضور گروه هاى جهادى ادامه داد: البته حضور نیروهای بسیج مردمی، گروه هاى جهادى، نيروهاى مسلح سپاه و ارتش، شرکت نفت وملی حفاری و دیگر شرکت ها در روزهای اخیر کمک کار خوبی برای نیروهای شهرداری بوده و این اقدامات مورد تقدیر وتحسین مردم قرار گرفت اما آنچه این روزها مشهود بوده و باعث اعتراض شدید مردم در جای جای اهواز گردیده پس زدگی فاضلاب و طغیان خیابانهای پردیس و دیگر نقاط اهواز از فاضلاب و تعفن شدید وآزار دهنده می باشد. در این زمینه متاسفانه آنگونه که از اداره آب و فاضلاب انتظار میرفت در صحنه حضور نداشتند لهذا لازم و ضروریست مسئولین محترم شهر از اداره مذکور به جد بخواهند که با بسیج کلیه امکانات خود واستفاده از دیگر ارگانها نسبت به رفع مشکل فاضلاب هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی بيان داشت: سیل و سیلاب قابل تحمل است لیکن سیلاب فاضلاب در خیابانها علاوه بر تخریب آسفالت و زیرسازی ها سلامت مردم را به شدت تهدید می کند و قصور مسئولین مربوطه در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول و گذشت نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار