اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
شوشان : مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از اجرای عملیات تراش و آسفالت بلوار ساحلی کیانپارس خبر داد.

 به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، دغاغله، اظهار کرد: در راستای بهبود، ایمنی و ارتقاء سطح کیفی مسیر های عبور و مرور خودروها در سطح منطقه دو اهواز، عملیات تراش و آسفالت باند رفت و برگشت بلوار ساحلی حد فاصل کتابخانه مرکزی تا خیابان دوازده شرقی کیانپارس، قسمت هایی که نیاز به ترمیم داشتند توسط معاونت فنی و عمرانی این حوزه انجام شد.

دغاغله با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفیت آسفالت معابر شهری بخشی از توسعه پایدار یک شهر است، گفت: بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، معاونت فنی و عمرانی منطقه دو، عملیات تراش و آسفالت و همچنین پر کردن چاله های بوجود آمده در این بلوار را با حدوداً 3 هزار متر مربع تراش و 3 هزار متر مربع آسفالت ریزی در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه یادآور شد: در این راستا معاونت فنی و عمرانی این منطقه در هفته گذشته نیز اقدام به تراش، لکه گیری و آسفالت بلوار ساحلی در محدوده پل هفتم کرد.

مدیر منطقه دو عنوان کرد: بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیر گذاری بر فضای ارتباطی شهر امری مهم و ضروری است و همواره مورد توجه و تاکید این منطقه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار