اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: حذف ترم یا تشکیل کلاس‌ها به صورت مجازی صحت ندارد و تصمیماتی برای جبران درس‌های عقب افتاده گرفته شده است.
علیرضا جلیلی‌فر درباره صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری کلاس‌های مجازی یا حذف ترم در دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل عقب‌افتادگی کلاس‌ها در ترم جدید، اظهار کرد: تصمیمی مبنی بر حذف ترم یا برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی گرفته نشده است و هنوز مُصر هستیم که ترم از هفته آینده و درصورت مساعد بودن اوضاع جوی و تصمیمات هیات رئیسه دانشگاه، ادامه پیدا کند.

وی افزود: در معاونت آموزشی برای جبران درس‌های عقب افتاده، تصمیماتی گرفته شده است که بر مبنای آن یک کلاس جبرانی به کلاس‌های صبح در پنج روز اول هفته اضافه می‌شود؛ یعنی از ساعت 11:30 تا 13:30 کلاس جبرانی برگزار خواهد شد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: همچنین کلاس‌های صبح از ساعت 7:30 تا 9:30 و از 9:30 تا 11:30 و کلاس‌های بعد از ظهر از ساعت 14:30 تا 18:30 خواهد بود. 

وی افزود:‌ اساتید می‌توانند کلاس‌های جبرانی را در تایم ظهر برگزار و مدیران ستادی و غیر ستادی می‌توانند کلاس‌های خود را در ساعت‌های 18:30 تا 20 برگزار کنند.

وی عنوان کرد: اگر درس ها ظرف دو یا سه هفته اول جبران نشدند، روز پنج‌شنبه نیز برای جبران درس‌های عقب افتاده در نظر گرفته می‌شود اما احتمال اینکه درس های عقب افتاده ظرف دو یا سه هفته جبران نشوند، بسیار ضعیف است.

جلیلی‌فر افزود: این برنامه جبرانی قطعی است و پیشنهادهایی مبنی بر برگزاری کلاس‌های مجازی یا حذف ترم صحت ندارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار