اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب :
طبق اخبار موجود وزیر کشور و ‌خانم ابتکار معاون رییس جمهور اعلام کردند سیل زدگانی که به خانه های آنها سیل خسارت وارده کرده خودشان خانه اجاره کرده و ‌دولت هزینه آنها را پرداخت می کند.
پرسش اصلی این است که این همه خانه خالی قرار است از کجا پیدا شود؟چرا این مدیران بی تدبیر کمی اندیشه نمی کنند و راه حل های منطقی تری را پیش بینی نکرده و پیش روی مردم درد کشیده قرار نمی دهند تا مردم سیل زده زمان خود را برای پیدا کردن خانه مناسب و آیا اینکه به پول خود می رسند یا خیر، تلف نکنند؟و ‌مردم بیچاره که خانه و کاشانه و ‌مال خود را از دست داده اند پول و ‌هزینه اولیه اجاره آن را از کجا بیاورند؟
راه حل ساده و امکان پذیرتر این بود که از مسکن های مهر موجود که بدلیل جانمایی نامناسب استقبال کننده ایی نداشت، استفاده می شد و‌ با انعقاد یک قرارداد ساده بین وزارت مسکن و‌ وزارت کشور این واحدها در اختیار این سیل زدگان محترم قرار داده می شد.
ضمنا چرا به جای اردوگاه ها و مدارسی که فاقد هرگونه امکانات اولیه بهداشتی خدماتی رفاهی بوده و با مشکلات فراوان مواجه هستند آنها را در یک نقطه متمرکز موجود که بلا استفاده مانده اسکان نمی دهند؟
با توجه بحران سازی مدیران بی کفایت در امر استفاده بهینه از منابع آبی که موجب شکل گیری و تشدید طغیان رودخانه کارون و‌ کرخه و زیان وارد آمدن به قشر آسیب پذیر در روستاهای استان خوزستان گردیده، چرا برای خدمات مناسب آنها را در مسکن مهر در منطقه ملاثانی (شهر رامین)اسکان نمی دهند؟
قابل ذکر است در این شهرک بیش از ۸ هزار واحد مسکونی که بخش عمده آن قابل سکونت بوده ولی بدلیل فقدان امکانات معمول کسی حاضر به سکونت در آنها نبود و در آخر چرا بایستی در استانی که از چنین نعمتی(وجود واحدهای مسکونی دولتی) برخوردار است و با کمی همت و ‌تجهیز می توان آنها را قابل سکونت کرد، استفاده نمی شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار