اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
شوشان - علی عبدالخانی :
ساعت حدود ۱۰ صبح خانمی میانسال بهمراه پسرش وارد ستاد جذب و هدایتِ کمکهای مردمی به سیل زدگان ( دانشگاه فرهنگیان ) شد و سراغ مسئول دریافت مساعدتها را گرفت.
چند شیشه نسکافه ی ۱۰۰ و ۵۰ گرمی هدیه ی ایشان به بخش خاصی از سیل زدگان بود.
من از اینکه چرا مساعدت ایشان قهوه ( نسکافه ) بود مقداری تعجب کردم و با یک نگاه رسانه ای یا سوژه یابانه به سمت ایشان رفتم و سئوال کردم.
چرا قهوه؟ که پاسخش شنیدنی بود:
" پدر من که به رحمت خدا رفته در روستا زندگی می کرد و بدون استثنا هر روز صبح قهوه و حتی بعدظهر قهوه درست می کرد و تعدادی از مردان روستا برای نوشیدن قهوه و چای به منزل ما می آمدند. قهوه مهمترین ماده ی مصرفی مردان مناطق سیل زده است. در حالیکه روستائیان ما دار و ندار خود را از دست داده اند و آواره ی بیابانها و اردوگاهها شده اند، بیاد پدرم افتادم و بخاطرم آمد که قهوه جزیی لاینفک از فرهنگ پذیرایی یا غذایی آن عزیزان است که با نوشیدن آن تا حد زیادی به آرامش می رسند، لذا با خود گفتم که بجای مواد غذایی و بهداشتی برایشان نسکافه تهیه کنم که در حد وسع و توانِ خودم این چند شیشه را خریداری کردم..."

 توضیح: 
آنچه خواندید یکی از صحنه های زیبایی است که صاحبان‌ دلهای پاک، بدون وقفه می آفرینند. انسان با‌ دیدن این نوع صحنه ها که ارزش معنویشان از مساعدت بسیاری از دستگاههای دولتی بیشتر است، به آینده امیدوار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار